loading...
IPLAY
حسین سلیمانی بازدید : 230 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

این بار از سایت دانلودها ، بازی جذاب Baja Buggy را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای  ۲۴۰×۳۲۰ و ۶۴۰×۴۸۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

Baja Buggy Fugumobile بازي موبايل جديد و زيباي Fugumobile Baja Buggy   جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 244 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت دانلودها ، بازی فوتبال FIFA 2013 را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

fifa13 java بازي جديد فوتبال FIFA 2013 جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 179 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

این بار از سایت  دانلودها ، بازی جدید و جذاب Left 2 Die 3D را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Left 2 Die 3D بازي جديد و زيباي Left 2 Die 3D براي گوشي موبايل

حسین سلیمانی بازدید : 405 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این پک شامل ۲۵ بازی متنوع و زیبا می باشد که به صورت جاوا و در سایزهای مختلفی آماده شده اند . این بازی ها محصول ۲۰۱۱ شرکت Gameloft می باشند که در قالب یک مجموعه آماده دانلود می باشند . در ادامه می توانید لیست اسکرین سایزهای موجود و همچنین نام تمامی بازی ها را مشاهده نمایید که با توجه به فرمت JAR این فایل ها ، در اکثر گوشی های موبایل قابل اجرا می باشند .

 

Collection of games for mobile مجموعه 25 بازي متنوع براي موبايل Collection Of Games For Mobile

حسین سلیمانی بازدید : 234 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب ۳D Pedrosa GP را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰ * ۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Cover SCR بازی بسیار زیبا و جذاب 3D Pedrosa GP – جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 192 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Crazy Charly را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰ * ۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Crazy Charly بازی بسیار زیبا و جذاب Crazy Charly   جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 155 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Gangstar Rio: City of Saints را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در ۲ سایز می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Gangstar Rio City of Saints بازی فوق العاده زیبا و جذاب Gangstar Rio: City of Saints   جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 224 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Blades and Magic را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا  می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Magic Mobile Java2012 بازی فوق العاده زیبای Blades and Magic – جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 185 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Atomic Car Race را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا  می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Game Java Car بازی فوق العاده زیبای Atomic Car Race – جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 218 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب FerrariGT2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا  می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

FerrariGT2 بازی فوق العاده زیبای FerrariGT2  – جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 199 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

، بازی جذاب Zombie Mob Defense را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

Zombie Mob Defense بازی بسیار زیبا و جذاب Zombie Mob Defense   جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 205 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (1)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Block Breaker 2 Deluxe را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Block Breaker Deluxe 2 Header بازی بسیار زیبا و جذاب Block Breaker 2 Deluxe – جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 200 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Alone In The Dark را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Alone In The Dark بازی ترسناک تنها در تاریکی Alone In The Dark   جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 213 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Assassin's Creed: Revelations را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در ۵ سایز می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Assassins Creed Revelations بازی فوق العاده زیبای Assassins Creed: Revelations   جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 216 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Beach Wars را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در ۲ سایز می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

beach wars بازی فوق العاده زیبای Beach Wars – جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 199 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

، بازی جدید و جذاب Santa Dash 2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این بازی با فرمت جاوا و در ٣ سایز در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Santa Dash 2 بازي جديد و زيباي Santa Dash 2 براي گوشي موبايل

 

حسین سلیمانی بازدید : 169 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب battleship را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در ۲ سایز می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

BL Game بازی فوق العاده زیبای battleship – جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 223 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب NitroStreetRacing را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در ۲ سایز می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

slideshow بازی فوق العاده زیبای 2 NitroStreetRacing – جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 184 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب ScottDixon را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در ۲ سایز می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

scooot بازی فوق العاده زیبای ScottDixon  – جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 238 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Ali the Penguin را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا  می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Ali The penguin 240x320 1 بازی فوق العاده زیبای  Ali the Penguin – جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 196 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (1)

 بازی جدید و جذاب ۲۰۱۱ Real Football را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Rall Football 2012 بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده 2011 Real Football  جاوا

 

حسین سلیمانی بازدید : 240 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

، بازی جدید و جذاب Resident Evil Degeneration را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Resident Evil Degeneration[1] بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Resident Evil Degeneration جاوا

 

حسین سلیمانی بازدید : 203 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Sonic Dash را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Sonic 3D 2012 بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Sonic Dash جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 250 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

، بازی جدید و جذاب Gravity Runner را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Gravity Runner بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Gravity Runner   جاوا

 

حسین سلیمانی بازدید : 223 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Matchpoint Tennis را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Matchpoint Tennis بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Matchpoint Tennis   جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 208 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Fantasy Kingdom Defense را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

Fantasy Kingdom Defense بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Fantasy Kingdom Defense   جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 179 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب Splinterce Cell را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

splinterce بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Splinterce Cell جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 231 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

فیفا ۱۲ نام بازی بی نظیری می باشد که امسال امتیاز باورنکردنی ۹٫۵ از ۱۰ را به خود اختصاص داد. این بازی برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه شد و توانست رضایت بسیاری از گیمرهای سرتاسر دنیا را جلب نماید. در این بازی موتور گرافیکی به کل بهبود پیدا کرده است و هوش مصنوعی بازیکنان دو چندان شده است. موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدید FIFA 12 را Pro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند. شما هم اکنون می توانید نسخه مخصوص گوشی های جاوا با سایزهای مختلف این بازی را نیز به طور رایگان از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

FIFA 12 iPhone دانلود بازی فوق العاده زیبای FIFA 2012   جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 253 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت  دانلودها ، بازی جذاب Need For Speed The Run را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای  240×320 , 320×240 , 360×640 می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Need For Speed The Run بازي زيبا و جديد Need For Speed The Run براي گوشي موبايل

حسین سلیمانی بازدید : 188 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت  دانلودها ، بازی جذاب Zombie Blitz را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمتجاوا و در سایزهای  240×320 , 320×240 , 360×640 می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Zombie Blitz بازي زيبا و جديد Zombie Blitz   براي گوشي موبايل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 451
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 11,301
  • بازدید کلی : 172,498