loading...
IPLAY
حسین سلیمانی بازدید : 186 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Midnight Basketball را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی با نشانه گیری دقیق توپ ها را به درون سبد برتاب نمایید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Midnight Basketball بازی بسیار زیبا و جذاب Midnight Basketball 1.0.6   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 194 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Rugby Nations را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی شبیه ساز ورزش جذاب و تماشایی راگبی می باشد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Rugby Nations بازی بسیار زیبا و جذاب Rugby Nations 1.4.0   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 165 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

Quell v.1.41 یک بازی فکری و سرگرم کننده برای گوشی های آندروید می باشد . این بازی برای تست هوش نیز بسیار مناسب است ! دارای ۸۰ مرحله متنوع می باشد که هریک از آن ها دارای یک گیم پلی مبتکرانه هستند . برای اجرای این بازی نیازمند نسخه ۲٫۱ و بالاتر سیستم عامل آندروید می باشید .

 

Quell بازي سرگرم كننده و فكري Quell v.1.41   آندرويد

 

حسین سلیمانی بازدید : 219 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

Pets vs Orcs v1.0.21 یک بازی سرگرم کننده و زیبا برای سیستم عامل آندروید می باشد . در این بازی شیطان اورک ها دزدیده شده است . زمان نبرد میان شما و اورک ها بی رحم فرا رسیده ، می بایست روستای خود را بسازید و خود را برای مبارزه با اورک ها آماده کنید . برای اجرای این بازی نیازمند نسخه ی ۲٫۰٫۱ و بالاتر سیستم عامل آندروید می باشید .

 

Pets vs Orcs بازي سرگرم كننده Pets vs Orcs v1.0.21   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 250 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

Canabalt HD یک بازی روان و مهیج برای گوشی ها و تبلت های آندرویدی می باشد . در این بازی می بایست برای نجات جان خود فرار کنید ! و با پرش از روی ساختمان ها و موانع ، مراحل بازی را طی کنید . بازی به صورت ۲ بعدی می باشد که برخی از صحنه های آن به صورت سه بعدی طراحی شده اند . این بازی با کیفیت بالا (HD) ساخته شده است و برای اجرای آن نیازمند نسخه ۲٫۱ و بالاتر سیستم عامل آندروید می باشید .

 

Canabalt HD بازي سرگرم كننده Canabalt HD v1.07   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 217 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب SupaSupaCross را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید مسابقات موتور سواری انجام دهید. مراحل جذاب و پر از دست انداز و موانع مختف از ویژگی های این بازی می باشد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

SupaSupaCross بازی بسیار زیبا و جذاب SupaSupaCross 1.0.4   اندروید

 

حسین سلیمانی بازدید : 168 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

Tiki Kart 3D Complete یک بازی سه بعدی و مسابقه ای می باشد که در این بازی کنترل کاملی برروی وسایل نقلیه خواهید داشت . فیزیک شدید ، سرعت ، پرش و سقوط ، اسلحه های مرگبار و … از ویژگی های کلی این بازی می باشند . بازی دارای ۸ وسیله ی نقیله ، پانزده آهنگ جذاب ، ۳ سطح از دشواری و سرعت است که برای اجرای آن نیازمند سیستم عامل آندروید می باشید .

 

Tiki Kart 3D Complete بازي مسابقه اي Tiki Kart 3D Complete v1.0.1   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 191 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

Paper Zombie این بازی با بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود ، یکی از محبوبترین بازی های سیستم عامل آندروید می باشد . در این بازی می بایست با سرعت عمل ، به زامبی های کاغذی شلیک کنید که برای این کار سلاح های مختلف با قابلیت متفاوت را در اختیار خواهید داشت . با کشتن زامبی ها ، امتیاز به دست می آوردید تا مراحل بالاتر را باز کنید . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲٫۱ و بالاتر می باشید .

 

Paper Zombie بازي زامبي هاي كاغذي Paper Zombie 1.8   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 217 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Cut The Rope مخصوص آندروید را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم.طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید.

 

Cut the Rope بازی بریدن طناب Cut the Rope HD v1.3.2   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 226 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

Ultimate Rally Championship – تست واقعی رانندگی در انتظار شماست ! برای قهرمان شدن در جهان می بایست در تمام جاده های برفی ، جاده های شن و ماسه هند و مسیرهای شنی استرالیا برنده باشید ! این بازی برای گوشی ها و تبلیت های آندرویدی ورژن ۱٫۶ و بالاتر عرضه شده است و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Ultimate Rally Championship بازي مسابقات رالي Ultimate Rally Championship v.1.3   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 226 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Tractor: Farm Driver را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید با تراکتوری که در اخیار دارید به انجام امور مزرعه خود ببردازید و مزرعه را گسترش دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Tractor Farm Driver بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Tractor: Farm Driver 1.5   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 233 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Noogra Nuts را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این کنترل یک سنجاب بازیگوش را برعهده خواهید داشت که با سر خود می تواند آجیل ها را بشکند. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Noogra Nuts بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Noogra Nuts 1.4.9   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 199 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

Riptide GP یک بازی ورزشی و مسابقه ای می باشد که می توان این بازی را از اولین بازی های با کیفیت و واقع گرایانه نسبت به فیزیک آب دانست . بازی درمکان های مختلفی برگزار می شود و با پرش و انجام حرکات های نمایشی ، می توانید امتیاز کسب کنید و مهارت های خود را اضافه کنید . قدرت چهار هسته Tegra 3 superchip NVIDIA به سازندگان این اجازه را داده است تا بازی را بهترین گرافیک و جزئیات طراحی کنند . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲٫۲ و بالاتر می باشید .

 

Riptide GP بازي سرگرم كننده Riptide GP v1.3.1   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 183 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

Lets Golf 3 یک بازی سرگرم کننده و ورزشی مربوط به ورزش اشرافی گلف می باشد که شما می توانید در حالت های مختلف (Stroke Play, Match Play, Shootout و Close to Pin) گلف بازی کنید . این قابلیت را دارید تا به صورت ۴ نفره و با استفاده از بلوتوث و Wi-Fi این بازی را با دوستان خود تجربه کنید . برای اجرای این بازی نیازمند نسخه ۲٫۲ و یا بالاتر سیستم عامل آندروید هستید .

 

Lets Golf 3 HD بازي سرگرم كننده گلف Lets Golf 3 HD v1.0.6   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 210 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

Iron Jack HD 2884HD یک بازی آرکید و اکشن می باشد که به تازگی نسخه ی جدید آن برای آندروید منتشر شده است . شخصیت اصلی داستان جک می باشد که برای یک ماموریت سری ، به سیاره ای دیگر سفر کرده است و هدف او جمع آوری سوخت می باشد زیرا که دنیا در حال نابود شدن است . دشمنان جک ربات های عجیب و غریبی هستند که می بایست با ۱۰ نوع سلاح مختلف آن ها را از پای در آورید . برای اجرای این بازی نیازمند Android 2.2 و بالاتر هستید .

 

Iron Jack HD بازي اكشن Iron Jack HD 2884HD   آندرويد

 

حسین سلیمانی بازدید : 268 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Noogra Nuts را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این استراتژیک باید مدیریت نیروهای خود را به عهده بگیرید و با تاکتیک های جنگی مناسب، بر دشمنان خود پیروز شوید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Great Little War Game بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Great Little War Game 1.2.0   اندروید

 

حسین سلیمانی بازدید : 250 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

هم اکنون بازی زیبا و فکری Machinarium برای پلتفرم آندروید در دسترس می باشد . در این بازی از دو ژانر ماجراجویانه و فکری استفاده شده است. جریان بازی به این صورت است که یک ربات که در ماشین آشغال‌ها گرفتار شده به شهر آشغال‌ها منتقل می‌شود و شما باید با تفکر و دقت به او کمک کنید تا با وجود مشکلات گوناگون از شهر آشغال‌ها رهایی یابد و به اهداف خود برسد. شما باید از وسایل موجود در محیط برای حل مشکلات خود استفاده کنید. این بازی بیشتر در ژانر فکری قرار می‌گیرد. برای اجرای این بازی نیازمند Android 2.2 و بالاتر هستید . این بازی به همراه فایل های دیتا (Date) آماده ی دانلود شده است .

 

Machinarium بازي فكري و سرگرم كننده Machinarium v1.0   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 183 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (1)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Bomberman vs Zombies را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست با پیدا کردن کلیدها از درون جعبه ها دنیای زامبی ها را نابود کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Bomberman vs Zombies بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Bomberman vs Zombies 1.0.8   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 154 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

Mini Motor Racing – ماشین های کوچک ! سرگرمی بزرگ ! موتورهای خود را روشن کنید و آماده ی یک نبرد سخت در میدان مسابقه شوید . این بازی یکی از جذاب ترین بازی ریسینگ می باشد که به تازگی برای گوشی های هوشمند عرضه شده است . برای تقویت سرعت خود می توانید از نیتروژن استفاده کنید . با استفاده از وای فای ، قابلیت بازی کردن به صورت چند نفره را نیز خواهید داشت . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲٫۳ و بالاتر می باشید .

 

Mini Motor Racing بازي بسيار جذاب Mini Motor Racing v1.0   آندرويد

 

حسین سلیمانی بازدید : 180 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Extreme Skater را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست در نقش یک نوجوان هستید که با اسکیت خود به ماجراجویی می رود و شما می بایست او را در این مسیر هدایت کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Extreme Skater بازی بسیار زیبا و جذاب Extreme Skater 1.0.3   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 199 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Falling Fred را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شخصیت بازی در یک کانال بسیار عمیق در حال سقوط است.درون این کانال موانع وحشتناک، لیزر، تیغ، میله و… وجود دارد. شما باید با حسگر حرکتی گوشی خود شخصیت بازی را کنترل کنید تا با کمترین برخورد با این موانع و با کمترین آسیب به زمین برسد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Falling Fred بازی بسیار زیبا و جذاب Falling Fred 1.0.16   اندروید

 

حسین سلیمانی بازدید : 314 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Snuggle Truck 1.1 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست حیوانات مختلف را پشت ماشین سوار کرده و از موانع و جاده های پست و بند عبور کرده و کاری کنید که حیوانات به بیرون از ماشین پرتاب نشوند. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Snuggle Truck بازی بسیار زیبا و جذاب Snuggle Truck 1.1   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 179 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب BraveSmart 1.1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست شکل های یکسان را با درگ کردن به هم متصل کرده و هر چه بهتر این کار را انجام دهید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

BraveSmart 1.1.0 بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده BraveSmart 1.1.0   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 244 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

Max Payne Mobile v1.0 – بازی مکس پین یکی از بهترین و قدیمی ترین بازی های سوم شخص و شوتر می باشد که به تازگی نسخه ی جدیدی از آن برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است . این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیر قانونی و پنهانی ادامه داده‌است. در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند .

 

| به همراه دانلود دیتای بازی با حجم ۵۷۰ مگابایت |

Max Payne Mobile بازي مكس پين Max Payne Mobile v1.0   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 172 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Football Penalty 1.03 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست ضربات پنالتی به سمت دروازه زده و هر چه تعداد بیشتری گل بزنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Football Penalty 1.03 بازی بسیار زیبا و جذاب Football Penalty 1.03   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 225 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

Monster Shooter: Lost Levels یک بازی اکشن و شوتر برای پلتفرم آندروید می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها ، مراحل ، دشمنان و … جدید هستیم . بازی در سیارات دیگر در حال جریان است که در طول بازی از ۳ سیاره‌ی مختلف دیدن خواهید کرد که در کل می بایست ۶۰ مرحله ی مختلف را پشت سربگذارید . برای کشتن راحت تر ، سازندگان ۱۲ سلاح مختلف را طراحی کرده اند که تمامی آن ها قابلیت اپدیت شدن را دارا می باشند تا برقابلیت های آن ها افزوده شود .

 

Monster Shooter بازي اكشن Monster Shooter: Lost Levels v1.1   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 196 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست رئیس تان را با ابزارهایی که در دسترس دارید شکنجه دهید. شکنجه هایی بی رحمانه و دل خراش در انتظار رئیس تان است. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Beat Your Boss 1.1.0 بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 273 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Crazy Monster Truck Escape 1.0.2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی با ماشین های بزرگ و قدرتمندی که در اختیار دارید باید با دیگران مسابقه داده و در صورت نیاز با خشونت تمام از روی آنها رد شده و آنها را له کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Crazy Monster Truck Escape بازی بسیار زیبا و جذاب Crazy Monster Truck Escape 1.0.2   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 250 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Omega Hero 1.2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی ماموریت دارید به عنوان قهرمان بازی به خیابان های شهر رفته و با تبهکاران و مزاحمان به مبارزه بپردازید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Omega Hero بازی بسیار زیبا و جذاب Omega Hero 1.2   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 184 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Ski Safari 1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست هنگام اسکی سواری در کوه ها از موانع و بهمن فرار کنید. شما در طی مسیر، با جمع آوری سکه ها می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Ski Safari بازی بسیار زیبا و جذاب Ski Safari 1.0   اندروید

 

حسین سلیمانی بازدید : 209 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Train Crisis HD 1.5 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست قطار را به وسیله کنترل و مدیریت ریل ها به مقصد مورد نظر برسانید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Train Crisis HD بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Train Crisis HD 1.5   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 227 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

 

Lilli Adventures 3D بازی سه بعدی جذابی است که شما در آن بر روی یک سرزمین کوچک معلق در فضا هستید. در این سرزمین برای شما اتفاقات زیادی خواهد افتاد. ممکن است شما در لحظه ای در حال مبارزه با اژدهای خشمگین و در لحظه ی دیگر مشغول بازی بدمینتون باشید! این بازی دارای کیفیت HD و ۳ سطح دشواری است. شخصیت های این بازی، متنوع و مناسب برای رده های سنی مختلف است. توجه داشته باشید که زمان انجام این بازی به اینترنت متصل نباشید.

 

Lilli Adventures بازي سرگرم كننده و اكشن Lilli Adventures 3D v1.0   آندرويد

حسین سلیمانی بازدید : 202 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Dabang Damad The Fighter 2.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست با حریفان خود مبارزه رزمی و تن به تن انجام دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Dabang Damad The Fighter 2.0 بازی بسیار زیبا و جذاب Dabang Damad The Fighter 2.0   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 227 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Mortal Skies 2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی در یک جنگ تمام عیار شرکت می کنید و با استفاده از سلاح هایی که بر روی هواپیما نصب شده است به جنگ با دشمن می روید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Mortal Skies 2 بازی بسیار زیبا و جذاب Mortal Skies 2 V1.1   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 264 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب The Abandoned School 1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی ترسناک در یک مدرسه متروکه رها شده اید و باید معماهایی که در این مدرسه وجود دارند را حل کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

The Abandoned School بازی بسیار زیبا و جذاب The Abandoned School 1.0   اندروید

 

حسین سلیمانی بازدید : 234 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Major Mayhem 1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می باید به سمت گروگان گیرها تیراندازی کنید و آن ها را به سلاح های فوق العاده ای که در اختیار دارید از بین ببرید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Major Mayhem بازی بسیار زیبا و جذاب Major Mayhem 1.0   اندروید

 

حسین سلیمانی بازدید : 174 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Angry Birds Space Premium را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به ۶۰ مرحله بازی در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، گرانش صفر در فضا با ماجراجوئی‌های فضایی، پشت‌زمینه کاملا زیبا و جدید ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Angry Birds Space Premium دانلود بازی Angry Birds Space Premium 1.2.2   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 233 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Lara Croft: Guardian of Light را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی ماجراجویی در جنگل های آمریکا اتفاق می افتد که باید آیینه ای که هر کس با داشتن آن می تواند آینده جهان را رقم بزند را پیدا کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۵ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Lara Croft Guardian of Light بازی بی نظیر Lara Croft: Guardian of Light 1.2.284920   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 186 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Urban Tank Battle 0.9.7 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست با تانک های دشمن مبارزه کرده و آنها را نابود کنید . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Urban Tank Battle دانلود بازی Urban Tank Battle 0.9.7   اندروید

حسین سلیمانی بازدید : 205 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

 

Paper jet یک بازی بسیار زیبا و و جذاب میباشد که شما عزیزان می توانید این بازی مهیج را از سایت دانلودها دریافت کنید. در این بازی شما با پرتاب جت کاغذی و جمع آوری ستاره های بیشتر میتوانید موشک های خود را ارتقا داده واز بازی نهایت لذت را ببرید.

این بازی دارای انیمیشن های بسیار زیبا و موسیقی های لذت بخش می باشد. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما دوستان عزیز واقع گردد.

 

ttttt دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب Paper jet – اندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 11,249
  • بازدید کلی : 172,446