loading...
IPLAY
حسین سلیمانی بازدید : 442 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (1)

سازنده‌ی Halo 4 استودیوی ۳۴۳ Industries اعتقاد دارد که کنسول Xbox 360 از لحاظ قابلیت‌های فنی،‌ در انتهای عمر خود به سر نمی‌برد. کارگردان این استودیو توضیح می‌دهد که چرا این کنسول از لحاظ فنی و تکنیکی، می‌تواند همچنان دوام بیاورد.

در گفتگویی با GI.biz «او کانر» گفت که مردم از او در مورد محدودیت‌های کنسول Xbox 360 می‌پرسند، “جالب این‌جاست که این سوال زیاد از من پرسیده می‌شود، من فکر می‌کنم چنین چیزی هنگامی که به نسل بعد می‌اندیشیم طبیعی باشد.”

وی افزود:

“ولی من قاطعانه این حقیقت که این کنسول به آخرین روزهای عمر خود رسیده است را رد می‌کنم. این نسل، یکی از طولانی ترین نسل‌های ممکن بوده است و یک دلیل خوب برای آن هست، آن هم این که کنسول‌های نسل حاضر، به طرز شگفت آوری قابل انعطاف بوده و همچنان واقعا قدرتمند هستند.”

او کانر ادامه داد:

“دلیل این که Halo 4 خوب به نظر می‌رسد این است که این دستگاه هنوز قدرت دست نیافته‌ی زیادی دارد و این روند همچنان ادامه خواهد یافت. فکر می‌کنم اگر بخواهم به آینده نگاه بیندازم، می‌توانم سال‌های آینده را ببینم، حتی بعد از عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد، که شما کنسول‌های نسل بعد را با قیمت کم شده در کنار کنسول‌های بعدی خواهید داشت و هنوز بازی‌های خوبی را اجرا می‌کنند.”

در کنار صحبت‌های وی، باید اشاره‌ای به صحبت‌های مسئولین سونی کرد که می‌گویند تا سال ۲۰۱۵ از PS3 حمایت خواهند کرد. احتمالا مایکروسافت هم همین عقیده را دارد. هر چند به نظر می‌رسد هر دو شرکت به زودی کنسول‌های نسل بعدی خود را عرضه کنند.

او کانر در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:

“نه فقط به عنوان برادر در کنار کنسول‌های دیگر خواهند ماند، بلکه شما هنوز پخش کننده‌ی Netflix دارید، هنوز DVD پلیر دارید، هنوز پخش کننده‌ی بلو-ری دارید (در صورت داشتن PS3) و این دستگاه‌ها هنوز در خانه‌ی شما کار می‌کنند. و این یعنی مردم هنوز مشتاق بازی کردن با آن ها هستند.”

“باید بگویم که انتظار دارم این نسل چند سال دیگر عمر کند. الان شما فن‌های هاردکور را می‌بینید که می‌گویند: ‘ولی من سخت افزار جدید می‌خوام’ ما می‌دانیم که سخت افزار جدید خواهد آمد، همیشه همین طور بوده، ولی فکر می‌کنم استفاده از کسنول‌های حال حاضر بیشتر از همیشه طول می‌کشد.”

در مورد صحبت‌های کارگردان Halo 4 چه فکر می‌کنید؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 11,243
  • بازدید کلی : 172,440