loading...
IPLAY
حسین سلیمانی بازدید : 443 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (1)

سازنده‌ی Halo 4 استودیوی ۳۴۳ Industries اعتقاد دارد که کنسول Xbox 360 از لحاظ قابلیت‌های فنی،‌ در انتهای عمر خود به سر نمی‌برد. کارگردان این استودیو توضیح می‌دهد که چرا این کنسول از لحاظ فنی و تکنیکی، می‌تواند همچنان دوام بیاورد.

در گفتگویی با GI.biz «او کانر» گفت که مردم از او در مورد محدودیت‌های کنسول Xbox 360 می‌پرسند، “جالب این‌جاست که این سوال زیاد از من پرسیده می‌شود، من فکر می‌کنم چنین چیزی هنگامی که به نسل بعد می‌اندیشیم طبیعی باشد.”

 

حسین سلیمانی بازدید : 405 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

دنیا در بازی های کامپیوتری پردردسرتر، سیاه تر، ترسناک تر، مرگبارتر از آن چیزی که در واقعیت رخ می دهد، دیده می شود. حمله بیگانه ها، جنگ های هسته ای، فضای آخرالزمانی، آزمایش های بیولوژیکی، حمله زامبی ها و از بین رفتن تمدن ها تنها بخشی از آن چیزی است که در بازی های امروزی مشاهده می کنیم. اینگونه فضاها، نه تنها مورد توجه بسیاری از بازیسازان قرار گرفته اند، بلکه بازیکنان نیز ارتباط ویژه ای با آن ها برقرار کرده اند.

کمپانی Capcom نیز با سری بازی های بسیار محبوب Resident Evil تصویر ویژه ای از دنیای بیولوژیکی را به نمایش درمی آورد که خطر آن به مراتب بیشتر از جنگ های هسته ای است. در این سری از بازی ها شاهد بودیم که نقاط مختلف دنیا گرفتار اینگونه فعالیت ها شدند و نتیجه آن ها نیز چیزی جز از بین رفتن هزاران انسان نبوده است. از شهر Raccoon گرفته تا اسپانیا و آفریقا دستخوش آزمایشات بیولوژیکی شده اند، اما دنیای این سری منتظر اتفاق شوم تری است. اتفاقی که در Resident Evil 6 شامل یک منطقه خاص نمی شود، بلکه تمام دنیا را در برمی گیرد.

حسین سلیمانی بازدید : 439 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
مازیار، یک مرد زبده و توانمند، یک ایرانی که می خواهد از هویت فرهنگی خود با چنگ و دندان دفاع کند… . در بازی «بازگشت» با مخاطره‌های این مرد شجاع برای دفاع از هویت باستانی و ملی اش همراه خواهید شد. او با کمک رفیق خود جمشید، می خواهد از دزدیده شدن آثار باستانی ارزشمند کشورش توسط قاچاقچیان جلوگیری کند و برای رسیدن به این هدف مجبور می شود با قاچاقچیان وارد درگیری مسلحانه شده، از محیط هایی همچون جنگل، کوهستان، شهرهای تاریخی و اماکن باستانی عبور کرده و برای نجات دادن هویت ملی خود جان خود را به خطر بیاندازد. همچنین قابل ذکر است دمو بازی در نمایشگاه رسانه دیجیتال نمایش داده خواهد شد.
بازی از لحاظ گیم پلی مشابه بازی آنچارتد است که امیدواریم سازندگان بازی که تیم “آریا گیم تکنولوژی” هستند بتوانند در پی
لازم به ذکر است که این بازی به صورت مستقل ساخته شده است.
تصاویر این اکشن سوم شخص را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید:
 
حسین سلیمانی بازدید : 327 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

استودیوی Polyphony Digital امروز اعلام کرد که آن‌ها در نظر دارند نسخه‌ی ویژه‌ای از Gran Turismo را در مراسم "تجریه‌ی نمایشی 4K" که قرار است در ژاپن برگزار شود به معرض نمایش بگذارند.

تک دمو Gran Turismo با وضوح 4K

 


این نسخه از بازی بر روی رزولوشن 4K که چهار برابر رزولوشن اچ‌دی‌ تی‌وی‌های امروزی - که (Full HD (1920×1080 می‌باشند - اجرا خواهد شد. Polyphony همچنین اضافه کرد که این نسخه به وسیله‌ی چهار عدد کنسول PS3 پردازش می‌شود.

سونی و بقیه‌ی شرکت‌های تولیدکننده‌‌ی لوازم الکترونیکی امیدوارند که امکان وضوح 4K در آینده به استاندارد جدیدی برای فرمت ویدیویی تبدیل شود و خریداران را به آن سوق دهد. همچنین انتظار می‌رود که کنسول نسل بعدی سونی، یعنی PS4 نیز پشتیبانی همه جانبه‌ای از رزولوشن 4K داشته باشد.

 


 


این اولین بار نیست که Polyphony دست به انجام همچنین کاری می‌زند. آن‌ها در سال 2008 در مراسم ویژه‌ی ده سالگی فرنچایز GT، نسخه‌ای از بازی که با وضوح 4x HD اجرا می‌شد نمایش دادند. همچنین نسخه‌ی دیگری از بازی بر روی فریم ریت 240 اجرا می‌شد.

مراسم "تجریه‌ی نمایشی 4K" که برای عموم آزاد می‎‌باشد، قرار است در طول این ماه در ژاپن (توکیو) برگزار شود.

حسین سلیمانی بازدید : 261 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

وقتی پول داشته باشی همه چیز داری,قدرت داری,وقتی قدرت داشته باشی به تنهایی میتوانی از خود,خانواده,دوستانت و حتی مردم محله و کشورت محافظت کنی,افراد قدرتمند قانون وضع میکنند,بعد خود همان قوانین را میشکنند,برای قدرت مند بودن بایستی دوستان قدرتمند داشت,شجاع بود,باید …کشتن انسانها راحت نیست ولی مرگ آنها ساده است,خون ریختن آسان نیست ولی دیدن خون راحت است,دروغ جرم بزرگی است ولی دروغگو موفق است,جنایت زشت ترین تعبیر انسانیت است ولی جنایت کار دوست شماست,حاضرید هرکجا,هروقت,به هردلیلی کشته شوید ولی دوست شما قاتل شما نباشد,قاعده این است,یک روزی با دستان نزدیک ترین دوستت قربانی خواهی شد,از اینکه شب به خانه بیایید و به همسر خود بگویید سلام عزیزم من امروز ده نفر را باید میکشتم خجالت میکشید ولی قاعده این است,بکش تا زنده بمانی,سوالی نپرس فقط قوانین را رعایت کن,بدان همه چیز آن طور نیست که به نظر میرسد,یک روزی از اینکه حتی برای نوشیدن لیوان آبی دلهره داشته باشی که سمی نباشد,راه بروی و نگاهت همیشه به پشت سرت نباشد,تماسی به تو صورت بگیرد و مرگ فرد نزدیکی به تو را نگویند,با فرزندت صحبت کنی بدون آنکه تصویر قربانیان خود را در پس ذهن خود نبینی به سرنوشت خود لعنت خواهی فرستاد ولی این آن چیزیست که خود انتخاب کرده ای,همه چیز عادتهاست,مافیا عادت به فرار از قوانین انسانی دارد ولی قانونی دارد که به تمام قوانین میارزد,به خانواده خیانت نکن و همیشه وفادار بمان…

حسین سلیمانی بازدید : 226 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

رزیدنت اویل ۶ در سراسر جهان منتشر شده و بازتاب‌های متفاوتی را در پی داشته است. برخی آن را دوست داشته و برخی دیگر آن را یک بازی بی ارزش خوانده‌اند. همین مسئله، باعث شده تا کارگردان بازی، Hiroyuki Kobayashi توضیح دهد که چرا تیم ساخت بازی، اکشن‌تر شدن آن را به بازگرداندن بازی به سمت ریشه‌های سبک وحشت بقا ترجیح داد.

 

حسین سلیمانی بازدید : 219 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

سری بازی های Devil May Cry از جمله معدود آثار صنعت بازی هستند که می توان از آن ها به عنوان یک پدیده و اسطوره نام برد. اگر بخواهیم درباره گذشته این سری صحبت کنیم، باید گفت که ابتدا اصلاً قرار نبود از DMC یک بازی مستقل و جدا ساخته شود، بلکه هدف از آن پروژه، ساخت یک دنباله برای Resident Evil بوده است. اما زمانی که بازی ساخته می شد، ناگهان هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) کارگردان و خالق بازی متوجه شد که محصول او بجای آنکه شبیه به یک ادامه بر مجوعه Resident Evil باشد، با فاصله گرفتن از روح و اصالت آن، توان تبدیل شدن به یک بازی جدید و مستقل را دارد.

این شد که او با فرصت پیش آمده، بجای لغو پروژه، آن را ادامه داد و در نهایت یک اثر جدید و کاملاً متفاوت را خلق کرد. خبر تولید نسخه جدید Devil May Cry به حدود 2 سال پیش برمی گردد. زمانی که اولین بار Game Informer شایعاتی را در باب تولید بازی منتشر کرد و بعداً در TGS سال 2010 بود که Capcom در پی این شایعات، بالاخره ساخت بازی را تأیید کرد. اما چیزی که از همان زمان، بحث های داغی را به وجود آورد، تغییر شرکت بازیسازی از Capcom به Ninja Theory بود. این تصمیم Capcom که سرنوشت یکی از مهم ترین بازی هایش را بجای خالقان اصلی آن در PlatinumGames به دست یک استودیوی غربی می سپرد، یکی از عجیب ترین اقدامات صورت گرفته در صنعت بازی محسوب می شد.

حسین سلیمانی بازدید : 265 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

یکی از بهترین بازی های ورزشی این نسل که هر سال بازیکنان زیادی را به سمت خودش جذب می کند، نسخه های جدید سری بازی های FIFA هستند. استودیوی کانادایی EA Sports هر سال با عرضه نسخه های جدیدتر این عنوان، هیجان این ورزش بسیار محبوب را به خانه ها می آورد. جدا از اینکه این عنوان در سرتاسر دنیا طرفدار دارد، تیم سازنده نیز هر سال سعی کرده تغییراتی را در بازی ایجاد کند تا نسخه های جدید در مقایسه با گذشته حرفی برای گفتن داشته باشند.

حسین سلیمانی بازدید : 198 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

بی شک همه ی شما  از دیدن نمرات آخرین عنوان کپکام حیرت زده شده اید. RE6 یک عنوان  به دور از ریشه و بسیار بی کیفیت است.طوری که تمامی  هوداران این سری چه در سایت رسمی این بازی و چه در صفحات اجتماعی اعتراض  شدید خود را  اعلام کرده اند.

قابل ذکر است که در سال میلادی ۲۰۱۲ که در حال گذر از آن هستیم  موج جدیدی از نا امید کردن هواداران توسط  شرکت های بزرگ با تغییر  در ساختار عنوان های در گذشته محبوب  برای پول بیشتر  شکل گرفته است و تمامی این عنوانین را ازدم تیغ شکست می گذراند. باید گفت Resident Evil 6   مانند تمامی عنواین  جدید کپکام بد عمل کرده است.

بحث  تنها به  Resident Evil جدید ختم نمی شود،بوی پول این روز ها در حال نابود کردن ایده های جدید است.البته  سری  عنوانین قدیمی  نیز از این  عطش سازندگان در امان نمانده اند.

حسین سلیمانی بازدید : 235 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

بازی ایرانی “آدم نما” که تاکنون در سکوت خبری بوده است، به زودی مراحل پایانی ساخت خود را به پایان خواهد رساند. اخیرا سازندگان بازی، اطلاعاتی از بازی را برای ما ارسال کرده‌اند که در ادامه خواهید خواند.

بازی به سبک اکشن – ادونچر بوده و دارای دوربین های اول و سوم شخص است.

بازی در ۵ مرحله با یک داستان منسجم و دقیق دنبال می شود.

در این بازی ۶ شخصیت (کاراکتر) اصلی طراحی شده که در طول داستان نقش آفرینی خواهند نمود.

بازیکن در این بازی با انواع ربات هایی که دارای هوش و توانمندی های متنوع هستند روبرو شده و در مراحل مختلف با آنها مبارزه می کند.

این بازی با موتور بازی ساز Pars 3D تولید شده است که این موتور بازی سازی نیز از محصولات همین شرکت ( سپید طراحان پارسیان ) می باشد و یک موتور ایرانی به حساب می آید.

شروع تولید این بازی رایانه ای از دی ماه ۸۸ آغاز گردید که با توجه به حساسیت تیم سازنده در خصوص کیفیت محصول، پروسه تولید طولانی و سختی را در بر داشت.

به زودی سری اول تصاویر بازی منتشر خواهد شد.

حسین سلیمانی بازدید : 217 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

اقای Alex Hutchinson از Ubisoft در مصاحبه ای با NowGamer تایید کرد که عنوان محبوب ان ها که انتظارات از ان به شدت بالا است یعنی Assassin’s Creed III دو دیسک دارد و نسخه PS3 ان طبق معمول و به لطف بلوری دارای یک دیسک است . اقای Jonathan Cooper اعلام کرد که نگران نباشید وجود دو دیسک در بازی به ان معنا نیست که به شکل مداوم دیسک را عوض کنید . در پاسخ به این سوال که ایا زمان رسیدن به نیمه بازی باید دیسک را عوض کنیم ؟ جواب داده شد : (( نه به هیچ وجه به این شکل نیست در حال حاضر نمی توانیم به این سوال پاسخ دهیم اما نگران نباشید مشکلی پیش نمی اید ))

حسین سلیمانی بازدید : 179 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

Hawken بازی بسیار جالبی است و مهم نیست که سازندگان آن معروف نیستند. بازی ای که توسط یک تیم 9 نفره کوچک ساخته شده و توانسته خودش را به یک عنوان با ارزش تبدیل کند. زمانی که Hawken را تجربه می کنید، احساس می کنید که دقیقاً در حال انجام یک بازی AAA هستید که اصلاً به نظر نمی رسد که توسط یک گروه مستقل ساخته شده است. این بازی از آن عنوان هایی است که شما را یاد بازی های کلاسیکی می اندازد که در آن ها روبات ها با هم مبارزه می کنند و بازیکنان در مدهای مختلف می توانند یک بازی چندنفره بسیار هیجان انگیز را تجربه کنند. در این بازی سوار هیولاهای مکانیکی ای می شوید که سلاح های مختلفی روی آن ها قرار گرفته است.

Machine Gunهای مختلف، Booster Jetها، راکت ها و سایر تجهیزات مختلف را در زمان کنترل روبات ها در اختیار دارید. هر کدام از نقشه های بازی را با انتخاب تجهیزات دلخواه برای روبات خودتان آغاز خواهید کرد. می توانید سلاح هایی را انتخاب کنید که در زمان حساس نقش پشتیبان را ایفا کنند. می توانید روبات خود را به صورتی مجهز کنید که مقاومت زیادی داشته باشد و حتی می توانید آن را به شکلی طراحی کنید که سریع حرکت کند. همچنین این امکان را در بازی دارید که یک سلاح مخصوص هم برای خود انتخاب کنید که می تواند منطقه بزرگی را منفجر کند و آسیب زیادی به سایر روبات ها بزند.

حسین سلیمانی بازدید : 182 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

رییس سونی اروپا Feral Gara توضیح داد که مصرف‌کنندگان رویکرد کمپانی را به سمت رشد و توسعه‌ی PS3 سوق داده و نیز به این شرکت دیکته کردند که ۳D در حال حاضر گزینه‌ی مناسبی نیست.

در گفتگویی با یورگیمر، گارا در مورد ۳D گفت:

“مصرف‌کنندگان به ما آموختند که الان موقع ۳D نیست. باید گفت که خریداران انتخاب کردند که سه بعدی در حال حاضر از همیت کمی برخوردار است.”

وی ادامه داد:

“این قابلیتی است که ما در اختیار داریم، و خیلی خوب است که می‌توانیم چنین قابلتی را به کار بگیریم، اما این به این معنا نیست که بسیاری از مصرف‌کنندگان محصولات ما به آن علاقه دارند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم به جای تمرکز بر روی این قابلیت، تمرکز خود را به سمت ساخت IPهای خوب ببریم.”

وی همچنین در  ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت که خوش‌حال است در سال آینده رویکرد مردم عوض شود و پیشرفت‌های فناوری باعث محبوب‌تر شدن این فناوری بشود.

آیا شما بازی‌های ۳D را ترجیح می‌دهید؟

حسین سلیمانی بازدید : 250 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

رییس استودیو‌های جهانی سونی، «شوهی یوشیدا» نارضایتی خود از عدم پشتیبانی بازی‌سازان ۳rd-party از ویتا را اعلام کرد. وی گفت که آماده است تا به سازندگان نشان دهد ویتا برای بازی‌ساختن انتخاب درست است.

در گفتگویی با گاماسوترا، یوشیدا اظهار کرد که PS Vita قابلیت‌های زیادی دارد و اگر درست معرفی شود، یک پلتفرم جذاب خواهد بود.

“اگر ما بتوانیم قابلیت‌ها و برتری‌های سخت افزار ویتا را در مقایسه با پلتفرم‌های دیگر توضیح دهیم، شرایط برای جذب حمایت بازی‌سازان ۳rd party آسان‌تر می‌شود.”

وی افزود:

“منابع در اختیار سازندگان ۳rd party محدود است و آن‌ها باید وارد محدوده‌های بیشتری شوند، این چالش پیش‌روی ما است که می‌توانیم با گذشتن از آن،‌ حمایتی که می‌خواهیم را جلب کنیم.”

یوشیدا اعتقاد دارد PS Vita بهترین سخت افزار برای ایجاد گیم‌پلی جدید برای بازی‌های پورتابل است.

حسین سلیمانی بازدید : 194 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

SCEA اعلام کرد که فروشگاه کمیک PSP در تاریخ ۳۰ اکتبر بسته خواهد شد و بعد از این تاریخ هیچ محصولی به فروش نمی‌رسد.

همچنین بعد از این تاریخ دیگر هیچ‌گونه محتوایی به این فروشگاه اضافه نخواهد شد، اما کمیک‌های خریداری شده (منظور حق عرضه‌ی آن‌ها از ناشر اصلی) توسط این فروشگاه، تا اواسط ژانویه بر روی این فروشگاه قرار خواهند داشت و اگر تا قبل از ۳۰ اکتبر کمیک‌های جدید بخرید، می‌توانید تا اواسط ژانویه آینده آن‌ها را دانلود کنید.

در ماه اکتبر، فروشگاه مانگا و کتاب PS Vita راه‌اندازی می‌شود که فقط برای ژاپن است و هنوز گفته نشده که آیا در مناطق دیگر هم فعال خواهد بود و یا خیر و یا کاربران دارای PSP هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

Comic Store مذکور در دسامبر ۲۰۰۹ با بیش از ۵۰۰ عنوان راه‌اندازی شد.

حسین سلیمانی بازدید : 210 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

بر اساس گفته‌های Chet Faliszek از والو، احتمال عرضه‌ی شماره‌ی سوم از Left 4 Dead وجود دارد، یکی از شماره ۳ های استودیوی والو که مطمئنا علاقه‌مندان زیادی دارد. البته، نباید زود و یا به کل منتظر چیزی باشید، چون به صحبت‌های آقای Faliszek اعتمادی نیست.

در گفتگویی با یوروگیمر، Faliszek توسط خبرنگار به سمت Left for Dead 3 کشیده شد و این‌گونه جواب داد:

“شماره ۳؟ شما خوب می‌دانید، احتمالش هست، شاید وقتی دیگر. من می‌توانم این را در مورد همه‌ی بازی‌هایمان بگویم. بنابراین روی این حرف زیاد حساب نکنید. شخصا کار بر روی این سری را دوست دارم و یکی از سری‌های محبوب من است، زامبی‌ها و کارکترهای بازی را دوست دارم. پس چرا که نه.”

والو است دیگر، به دل نگیرید.

Valve در حال حاضر، Steam Workshop را برای Left 4 Dead بر روی PC به اشتراک می‌گذارد که به بازی‌کنندگان این امکان را می‌دهد که برای شخصیت‌های بازی لباس جدید طراحی کنند، ماد های کاملا جدید برای بازی طراحی کنند و …

حسین سلیمانی بازدید : 214 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

رییس سونی اروپا اعلام کرد که اگر منتظر کاهش قیمت ویتا هستید، این کار تا ۲۰۱۳ ممکن نیست.

در مصاحبه‌ای با یوروگیمر، Gara در این مورد گفت:

“ما همیشه یکی از اهدافمان کاهش قیمت محصولات است، بنابراین مسئله‌ی مورد سوال شما نباید انجام دادن یا ندادن باشد، بلکه باید بپرسید کی؟ باید خاطر نشان کنم که تا کریسمس امسال هیچ کاهش قیمتی نداریم.”

وی ادامه داد:

“چیزی که ما به دنبال آن هستیم، مذاکره با خرده فروشان برای اضافه کردن ارش محصول و ثابت نگه داشتن قیمت است. به عنوان مثال شما می‌توانید یک باندل ویتا wi-fi و بازی LBP را با ارزش ۲۰۰ پوند تهیه کنید که قیمت قطعا خوبی است.”

با این سیاست سونی قصد دارد تا علاقه‌مندان را راضی نگه دارد و طبق گفته‌ی Gara این روند ادامه خواهد داشت و باندل‌هایی نظیر، فیفا ۱۳، آنچارتد و … با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ پوند عرضه می‌شوند.

اما وقتی از او پرسیده شد که آیا در سال ۲۰۱۳ قیمت ویتا کم می‌شود، وی پاسخ داد:

 

“بله”

حسین سلیمانی بازدید : 228 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

این هفته شاهد FIFA 13 در رتبه اول جدول هفتگی انگلستان و  Borderlands 2 در رتبه دوم هستیم. هفته پیش شاهد عرضه بازی بزرگ Borderlands 2 بودیم که به رتبه اول رفت اما این هفته نتوانست در مقابل FIFA13 مقاومت کند و به رتبه دوم نزول کرد.

حسین سلیمانی بازدید : 182 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

i خرده فروش معروف؛ نسخه‌ی PC بازی Metal Gear Solid: Ground Zeroes را برای پیش خرید لیست کرده است، با این که قبلا از این نسخه رونمایی نشده، اما می‌دانیم که بازی بر روی PC اجرا شده است.

سایت Strategyinformer این خبر را گزارش می‌دهد و طبق این گزارش، این خرده فروش بازی را با قیمت ۳۴٫۹۵ پوند انگلیس برای پیش خرید قرار داده است.

حسین سلیمانی بازدید : 238 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

 

اقای Sid Shuman ،مدیر ارشد بخش چندرسانه ای سایت Playstation Blog لیست کامل کاراکترهای بازی بارزه ای PlayStation All-stars: Battle Royale را اعلام کرد.سایت Thatvideogameblog در این مورد می گوید که برخی از کاراکترها توسط DLC در بازی باز خواهند شد اما در ابتدا لیست کامل کاراکترهای بازی به این شرح است:

حسین سلیمانی بازدید : 342 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

امروز دهم مهر ماه، مراسم رونمایی از بازی شتاب در شهر برگزار خواهد شد. شتاب در شهر یک بازی مسابقه ای دنیای باز مشابه Burnout Paradise است. در بازی می توانید هر گونه که می خواهید ماموریت ها را انتخاب کرده و بازی را ادامه دهید.

حسین سلیمانی بازدید : 232 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

brothers

بازی Brothers – A Tale Of Two Sons با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 توسط دو استودیوی ۵۰۵Games و  Starbreeze ساخته شده است.این بازی داستان یک پدر و دو پسر خود می باشد که پسران برای یافتن چشمه زندگانی وارد ماجرایی عجیب می شوند. این بازی در بهار ۲۰۱۳ برای XBOX Live و PSN عرضه خواهد شد.

                                             

حسین سلیمانی بازدید : 218 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

سازندگان موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در مصاحبه ای با Vg247 گفتند ان ها فکر نمی کنند که موتور های گرافیکی دیگر مثل CryEngine 3 و Luminous بتوانند این موتور گرافیکی را شکست دهند . در واقع ان ها فکر می کنند سازندگان موتور های گرافیکی دیگر برای منحصر به فرد شدن راه سختی را در پیش گرفته اند .

اقای Chris Wynn تهیه کننده ارشد Epic Games در قسمتی از مصاحبه خود با vg247 در مورد رقبا موتور گرافیکی Unreal Engine 4 گفت فکر نمی کند که ان ها بتوانند از Unreal Engine 4 پیشی بگیرند او در این مصاحبه توضیح می دهد :

((من فکر نمی کنم موتور های گرافیکی دیگر بتوانند ما را شکست دهند اما ما واقعا به ان ها نگاه می کنیم تا بفهمیم چه قدرتی دارند و در چه حدی هستند . شاید این حرف کمی از مغرورانه باشد اما رقیب های ما تنها به فکر رقابت با ما هستند و نمی خواهند فرا تر از ان حرکت کنند .))

او در ادامه گفت:

((زمانی که من تجهیزات کرایتک را دیدم تعجب کردم و تجهیزات ان ها را شگفت انگیز خواندم اما ما هم به هیچ وجه دست از کار نمی کشیم و نمی گوییم ان ها از ما بهتر هستند و ما را شکست می دهند زیرا ما راه خود را انتخاب کرده ایم و راهمان را در پیش می گیریم .))

 

نظر شما چیست ؟ ایا Unreal engine 4 می تواند سایر موتور های گرافیکی از جمله رقیب اصلی خود یعنی CryEngine 3 را شکست دهد ؟

حسین سلیمانی بازدید : 227 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


سال ۱۹۸۷ یکی از خاطره انگیز ترین سال ها در دنیا سرگرمی های دیجیتال است .تقریبا در همین سال بود که یک خانواده زرد زنگ پا به دنیای دیجیتال و تلویزیون گذاشته اند و در این سال بود که خانواده سیمپسون ها متولد شدند . اما برای گیمر ها سال ۱۹۸۷ یکی از پر بار ترین سال ها بود و چند بازی جدید و واقعا خارق العاده ساخته و منتشر شدند . بازی هایی که هنوز هم در دنیا گیم بعد از چیزی حدود ۲۵ سال حرفی برای گفتن دارند .

در واقع این بازی ها در صنعت نوپای گیم همانند شیر های پیری هستند که هنوز هم برای بازی های جوان و پر قدرت امروزی زنگ خطر به حساب می آیند و بعد از ۲۵ سال هنوز هم بازی کردن انها لذت بخش و بعضا چالش برانگیز است . با هم نگاهی به بازی هایی که امسال ۲۵ ساله می شوند می اندازیم.

بازی هایی مانند سوپر ماریو و پکمن از سن ۲۵ سالگی گذشته اند و دیگر جایگاه تثبیت شده ای برای خود دست وپا کرده اند . در واقع این بازی های چندین نسل است که همراه و کنار ما بوده اند و قطعا در اینده نیز شاهد حضور انها خواهیم بود .

حسین سلیمانی بازدید : 186 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

از دوران طلایی بازی های ماجراجویی سال های زیادی می گذرد و دیگر کمتر کسی به این سبک از بازی ها توجه می کند و آثار اندکی در این سبک ساخته می شوند. هنوز خیلی از بازیکنان علاقه مند، دوست دارند تا عنوان های جدیدتری را در این سبک تجربه کنند. به تازگی نیز نسخه جدید سری بازی های Sherlock Holmes راهی بازار شده تا دوستداران این سبک بتوانند ساعت های پر از معمایی را با این بازی دوست داشتنی تجربه کنند.

حسین سلیمانی بازدید : 187 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

طبق گزارش یوروگیمر از نمایشگاه یوروگیمر، هیدئو کوجیما اظهار کرده که می‌تواند در دو پروژه‌ی Policenauts و Snatcher دخیل شود، همچنین دستی در ساخت یک Silent Hill داشته باشد؛ اما مشغله‌های او اجازه نمی‌دهند که به طور مستقیم در هر یک از این پروژه‌ها سهیم شود.


حسین سلیمانی بازدید : 215 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

تعداد زیادی از بازی‌سازان مشهور و محبوب نینتندو، در حال کار بر روی بازی های خود برای Wii U هستند، که در E3 13 قطعا خواهیم دید. این موضوع را رجی رییس نینتندو امریکا اعلام کرده بود.

اما GoNintendo امروز تصویری از حضور رجی در GTTV  را به نمایش داد که در آن رجی می‌گوید: “خالق بازی‌های زلدا، ماریو، پیکمین و پتز یعنی شگیرو میاموتو در حال کار بر روی یک «پروژه‌ی شگفت‌انگیز» است.”

همچنین استودیوهای سازنده‌ی Donkey Kong Returns و Metroid Prime یعنی Retro Studios و Nintendo EAD بر روی پروژه‌های مخفیانه‌ای کار می‌کنند.

به نظر می‌رسد که این شرکت از همین الان دارد برای بمب‌افکنی در E3 2013 آماده می‌شود و بعد از هر یک از این نوع اخبار گفته می‌شود که در E3 2013 از این بازی‌ها بیشتر خواهیم دید.

Wii U یک لیست پربار از بازی‌های ۱St Party دارد و همچنان باید منتظر بازی‌های بیشتری در این لیست باشیم. رجی همچنین دوباره تاکید کرد که بایونت ۲ انحصاری Wii U است و نینتندو این عنوان را در سراسر جهان منتشر می‌کند.

حسین سلیمانی بازدید : 219 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

GRID 2 برای PC و  دو کنسول PlayStation 3 و Xbox 360 معرفی شده است اما شرکت کدمسترز، الزاما این پلتفرم‌ها را تنها پلتفرم‌های مقصد بازی خود نمی‌داند و معتقد است که درهای انتشار بازی برای Wii U باز است.

در گفتگویی با Joystiq آقای Iain Smith از کدمسترز گفت که فرصت کاملی برای کنسول جدید وجود دارد تا نسخه‌ی مربوط به خود از بازی GRID 2 را داشته باشد.

“در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست و قطعا این  فرصت هست که تمام عناوین کدمسترز برای این کنسول منتشر شوند. برخی از پلتفرم‌ها برای بازی‌های ما مناسب تر هستند و در واقع امتحان خود را پس داده‌اند. اما انتشار بازی برای هر پلتفرم نیازمند یک تصمیم است و نه چیز دیگر، بعد از تصمیم تیم سازنده باید سعی کند با پلتفرم کنار بیاید و به این ترتیب یک پلتفرم دیگر هم مناسب می‌شود. در حال حاضر چیز بیشتری نمی‌توانیم بگوییم.”

بعد از ماه‌ها شایعه بالاخره GRID 2 توسط کدمسترز رونمایی شد و برای انتشار در آگوست ۲۰۱۳ پیش بینی شده است. این بازی در نمایشگاه یوروگیمر در این هفته قابل بازی است.a

حسین سلیمانی بازدید : 185 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

Rainbow Moon از عناوینی است که پس از انتشار انحصاری در PSN برای ویتا نیز منتشر می‌شود. این بازی یک نقش آفرینی منحصر به فرد است که توسط EastAsiaSoft ساخته شده است.

یکی از مسئولین این شرکت به IGN گفته است که پورت این بازی برای ویتا را در برنامه‌ی خود دارد. این بازی JRPG که موفقیت زیادی را بر روی PSP کسب کرد،‌ اکنون برای ویتا منتشر می‌شود تا شاید موفقیت‌ها را تکرار کند.

البته سازنده‌ی بازی تاکید می‌کند که تصمیم انتشار Rainbow Moon برای ویتا بعد از موفقیت این بازی در PlayStation 3 و بازتاب واقعا قوی آن گرفته شد. به گفته‌ی آن‌ها در چند ماه اخیر این استودیو صدها درخواست مبنی بر انتشار این بازی برای ویتا دریافت کرده است که مستقیما در این تصمیم دخیل است.

این بازی برای ویتا با «پورت مستقیم» و استفاده از قابلیت‌های این کنسول دستی چون «کراس سیو» منتشر می‌شود.

بعد از این که صحبت‌هایی در مورد انتشار این پورت برای ویتا با بهره‌گیری از این قابلیت‌ها چون ذخیره‌ی بازی در ویتا و ادامه‌ی آن در PS3 شد،‌ اعلام شد که این بازی در سال ۲۰۱۳ منتشر می‌شود و استودیوی سازنده‌ی بازی تمام تمرکز خود را بر روی پورت بازی برای ویتا قرار داده است.

Rainbow Moon در ماه عرضه‌ی خود پرفروش‌ترین عنوان PSN بود.

حسین سلیمانی بازدید : 202 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

ستودیوی بازیسازی 343 Industries هنوز در صنعت بازی های کامیپوتری خودش را ثابت نکرده است. بازی Halo 4 اولین عنوان ساخته شده توسط این استودیو است و طرفداران بی شمار این سری از بازی ها در تاریخ 6 نوامبر منتظر آن هستند. بازی ای که هم توانسته روح این سری که Bungie به وجود آورده را در خودش داشته باشد و هم چیزهای جدیدی را به نمایش دربیاورد. سایت VG247 نیز با توجه به اینکه این بازی مدتی دیگر راهی بازار می شود، گفتگویی با آقای فرانک اوکانر (Frank O’Connor) کارگردان بازی داشته و درباره سه گانه جدیدی که این استودیو در دست ساخت دارد، صحبت کرده است.

a

حسین سلیمانی بازدید : 257 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

MMO اسرار آمیز MMO ساز افسانه‌ای یعنی بلیزارد، با اسم رمز تایتان، اکنون توسط تیم قدرتمند و پرتعدادی ساخته می‌شود.

در یک مصاحبه با Curse که توسط PC Gamer گزارش داده شده، نایب رییس طراحی بازی این شرکت آقای Rob Pardo گفت که پروژه‌ی تایتان،‌ دقیقا در اواسط مراحل توسعه است.

“تیم ساخت بازی اکنون بیش از ۱۰۰ نفر است. یک تیم سه نفره ساخت این بازی را آغاز کردند و همزمان با پیشرفت پروژه بر تعداد کارکنان و متخصصین بازی سازی اضافه شد.”

این که Titan یک بازی واقعی است در اوایل ۲۰۱۱ تایید شد. قبل از آن یک تصویر لو رفته از تقویم انتشار بازی‌های بلیزارد ساخته شدن این بازی برای انتشار در سال ۲۰۱۳ را فاش کرده بوده. بلیزارد گفته بود که این شرکت بعد از عرضه‌ی دیابلو ۳ به سراغ تایتان خواهد رفت. همچنین گفته بود که این بازی جدید جایگزینی برای World of Warcraft نیست.

حسین سلیمانی بازدید : 174 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

فروش داغ FIFA 13 و صفهای طولانی خرید این بازی در آمریکای شمالی همگان را حیرت زده کرده است.فروش این نسخه از FIFA نسبت به سال پیش با رشد ۴۲ درصدی مواجه شده و در آماری قابل توجه نسخه ی iOS این بازی نسبت به سال قبل ۶۲ درصد رشد داشته و تبدیل به پرفروشترین بازی تاریخ EA Games در این پلتفرم شد.

FIFA13_Messi3-580x326



 

عنوان شبیه ساز فوتبال FIFA 13 تنها در روز اول عرضه ی خود در نواحی آمریکای شمالی توانست به رقم رو به افزایش ۳۵۳,۰۰۰ نسخه برسد و نکته ی قابل توجه دیگر آن است که این رقم فقط در مورد جمع فروش این بازی برای دو پلتفرم PS3 و Xbox360 صدق میکند و هنوز آمار دقیقی از فروش این بازی بر روی پلتفرم های PS2, PSP, Wii, 3DS, PlayStation Vita و PC منتشر نشده است.

آماری دیگر نشان میدهد تنها در ۲۴ساعت اول کاربران آنلاین FIFA 13 تعداد ۱٫۴ میلیون بازی را انجام داده اند که این رقم ۳۵% بیشتر از سال پیش است.عنوان FIFA 13 امروز برای تمامی نقاط دنیا عرضه خواهد شد و شرکت EA Games نیز در اینباره اظهار داشت این بزرگترین و مورد انتظارترین عرضه در تاریخ این شرکت خواهد بود و تعداد ۱٫۳میلیون نسخه ی پیش فروش شده امروز به دست مشتریان خواهد رسید.

 

به نظر شما،آیا FIFA 13 لقب سلطان شبیه ساز فوتبال را میتواند داشته باشد ؟

حسین سلیمانی بازدید : 190 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

دون شک یکی از مورد انتظار ترین عناوین ۲۰۱۲ ، بازی Assassin’s Creed 3 می باشد که توسط Ubisoft در حال ساخت است و بوسیله ی همین کمپانی منتشر خواهد شد. اما ظاهرا مسئولان یوبی سافت به فکر رکورد شکنی هستند چرا که به سایت MCV UK اعلام کرده اند قصد دارند هزینه ی تبلیغات این بازی را ، به عدد ۴ میلیون پوند برسانند!

 

ac3alexross_97816_screen_610x405


یوبی سافت اعلام کرد که به دنبال ایجاد بزرگترین بازار یابی برای قسمت سوم فرقه ی اساسین است و در این رابطه آقای مت بنسون (Matt Benson) مدیر بخش بازاریابی یوبیسافت به فروشگاه اینترنتی MCV بریتانیا اعلام کرد:

 

Assassin’s Creed III نتیجه ی سه سال تلاش یک گروه است. ما قصد داریم با خرج مبلغ ۴ میلیون پوند موفقیت عظیمی را برای فرقه ی اساسین ۳ رقم بزنیم و این بیشترین مقداری است که شرکت ما ، جهت بازاریابی یک عنوان اختصاص داده است.

مخاطبین اصلی ما مردان ۱۸ الی ۳۴ ساله هستند و برای جذب این افراد ، تبلیغات تلویزیونی راه مناسبی است. همچنین تبلیغات گسترده ای در سایت ها و دیوار ها و بنر های تبلیغاتی در معرض دید تعبیه شده است.

Assassin’s Creed III در تاریخ ۲۰ اکتبر برای PS3 / X360 منتشر خواهد شد و با تاخیری بیست روزه ، این بازی برای PC و Wii U نیز عرضه خواهد شد.

حسین سلیمانی بازدید : 271 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

عضو هیأت علمی پژوهش علوم شناختی وزارت علوم گفت: تولید بازی رایانه‌ای با محور "بازی درمانی" مناسب، با تبادل اطلاعات بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای محقق می‌شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حامد اختیاری در نشست کارگروه مشترک بازی درمانی، برگزاری سمینار "بازی درمانی" را ضروری دانست و افزود: برگزاری چنین همایش هایی می تواند در زمینه ارتقای دانش بین وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای مفید باشد.
وی به برگزاری کارگاه‌های مشترک بین دانشجویان پزشکی و کارآموزان انستیتو ملی بازی سازی اشاره کرد و گفت: علم پزشکی ادبیات خاص رشته های پزشکی و بازی رایانه ای نیز ادبیات رایانه ای دارد، برای آشنایی با زبان علمی هر دو گروه نیاز به آموزش علمی است. 
عضو هیات علمی پژوهش علوم شناختی وزارت علوم، نحوه تفکر، تبادل اطلاعات، کشف ایده های جدید و شناخت طراحی بازی درمانی را از مزایایی برگزاری سمینار "بازی درمانی" عنوان کرد و توضیح داد: پژوهش علوم شناختی بازوهای هدایت علمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای ساخت و ارایه بازی های مناسب درمانی خواهد شد تا با  ارایه تحقیات علمی در رشته های  مختلف پزشکی و بهره گیری از بازی درمانی در بالندگی تولید کنندگان داخلی نقش آفرین باشد.
اختیاری بر لزوم حمایت مالی بنیاد ملی بازی های رایانه ای و وزارت علوم از دانشجویان عرصه بازی درمانی تاکید کرد و افزود: ارایه تحقیقات علمی و برگزاری سمینار نیازمند صرف هزینه و همکاری مناسب است.
وی دادامه داد: سمینار بازی درمانی باید با برنامه ریزی دقیق علمی از سوی متولیان برگزار شود تا شاهد خروجی مناسب که تولید "بازی درمانی" است ، بود.
نشست تخصصی کارگروه مشترک بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دفتر آموزش سلامت وزرات بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی  برگزار شد .
نخستین سمینار بازی درمانی را بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، بهمن ماه امسال برگزار می کند.

حسین سلیمانی بازدید : 204 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

Paradox Interactive اعلام کرد که بازی War of the Roses در تاریخ ۲ اکتبر در جهان عرضه می‌شود. همچنین این استودیوی خلاق، قصد دارد تا این رویداد را به طور مستقیم با حضور Gordon Van Dyke تهیه‌کننده‌ی بازی پخش کند. طرفداران بازی می‌توانند قبل از زمان عرضه، سوالات خود را از ایشان بپرسند.


در زمان پخش این برنامه که از اینترنت قابل مشاهده است، دو نفر از دست‌اندرکاران ساخت بازی نیز به صورت زنده آن را بازی خواهند کرد.

این بازی تنها برای PC منتشر می‌شود.

حسین سلیمانی بازدید : 205 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

شرکت ژاپنی سگا چندی پیش تاریخ انتشار یکی از محبوب ترین عنوان های خود  یعنی  Footbal Manager را اعلام کرد. این بازی قرار است در  ۲ نوامبر سال جاری برای پلتفرم های PC و MAC عرضه شود.  نسخه ی قبلی این عنوان بسیار محبوب در تاریخی تقریبا مشابه  در سال پیش برای رایانه های شخصی عرضه شد،و تواسنت سود خوبی را برای  سازندگان فراهم کند،به طوری که SEGA پس ازافت شدید مالی در سال ۲۰۱۲ ،اعلام کرد از این پس بیشترین تمرکز خود را به روی سری  Footbal Manager خواهد گذاشت.

Miles Jacobson یکی از طراحان ارشد بازی در گفتگو با VG247  اعلام کرد:

 

طرفداران  بازی تا کنون پیشنهاد های زیادی به ما اعلام کرده اند و ما آن ها بررسی کرده ایم،همچنین تمامی  آن ها خواهان انتشار زود تر  بازی بودند ، اما این امر ممکن است بر روی کیفیت  بازی،اثر منفی بگذارد.بنابراین ما  پیشنهاد می کنیم تا قل از انتشار نسخه ی اصلی از بتای بازی لذت ببرند.a

حسین سلیمانی بازدید : 190 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

چهارمین اپیزود بازی محبوب و موفق The Walking Dead قرار است در ماه اکتبر عرضه شود. اسکرین شاتی از این اپیزود منتشر شده است که شما میتوانید آن را در مشاهده کنید:(برای مشاهده ی عکس در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید)

پنجمین و آخرین قسمت از این بازی، مدتی بعد از انتشار قسمت چهارم عرضه خواهد شد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 437
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 11,287
  • بازدید کلی : 172,484