loading...
IPLAY
حسین سلیمانی بازدید : 272 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

معاون بازاریابی سخت افزاری سونی اقای John Koller اعلام کرد که این شرکت حداقل تا سال ۲۰۱۵ از کنسول PS3 پشتیبانی خواهد کرد و بازی های First-Party را برای این کنسول عرضه می کند.

طی مصاتحبه ای با سایت گیم اسپات اقای John Koller اعلام کرد که تا ۲ الی ۳ سال دیگر بازی های بسیار خوب و شگفت انگیز و با کیفیتی برای PS3 عرضه خواهند شد:

“محتواها و بازی‌های زیادی مخصوص کنسول PS3 عرضه خواهد شد. ما از این کنسول در طول سه سال آینده و حتی بعد از آن حمایت می‌کنیم، ما این حمایت را تا وقتی که طرح‌های شگفت آوری داشته باشیم ادامه می‌دهیم، و در حال حاضر می‌توانم بگویم، PS3 پتانسیل اینکه بازی‌های شگفت آور زیادی برایش ساخته شود را دارد. بازی‌های بزرگ زیادی برای این کنسول خواهد آمد. “

ایا این بدان معناست که ما PS4 (یا Orbis) را تا قبل از سال ۲۰۱۵ خواهیم دید؟ شاید این کنسول در سال ۲۰۱۴ یا اواخر ۲۰۱۳ عرضه شود.

 

منبع

حسین سلیمانی بازدید : 225 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

در تازه ترین تریلرهای منتشر شده از بازی Dishonored باز هم قمست های جالبی از این بازی به نمایش درآمدند. کاملاً مشخص است که در آن آزادی عمل زیادی خواهید داشت و بازی همیشه می تواند شما را سورپرایز کند. راه های مختلفی برای رسیدن به هدف وجود دارند که باعث می شوند روند بازی جالب و هیجان انگیز شوند. روند Dishonored به شکلی است که تمام بازیکنان یک تجربه منحصر به فرد را بدست می آورند و شکل بازی کردن هر بازیکن با دیگری متفاوت خواهد بود. همین موضوع باعث می شود که در هر بار بازی کردن این عنوان، دست به کارهای جدیدی بزنید و بازی حالت یکنواخت و خطی پیدا نکند.

گیم پلی Dishonored به شکلی طراحی شده که در لحظه باید تصمیم بگیرید که دست به چه کاری بزنید و به شما اجازه داده نمی شود که بازی را برای خود پیش بینی کنید. چرا که محیط های باز و راه های گوناگونی که در بازی وجود دارند، این اجازه را به شما نمی دهند. ممکن است در یک لحظه کار خاصی انجام دهید و بمیرید و دوباره همان کار را به شکل دیگری انجام دهید و زنده بمانید. در دموی به نمایش درآمده، دقیقاً می شد به این موضوع پی برد. در کنار اینکه به قدرت های نادری دسترسی دارید، بازی به شما اجازه می دهد که به هر شکل که خواستید از این قدرت ها استفاده کنید، اما همیشه راهی وجود دارد که بهترین راه است و پیدا کردن آن چندان کار سختی نخواهد بود.


 

حسین سلیمانی بازدید : 247 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

سید میر (Sid Meier) یکی از خلاق ترین بازیسازان عرصه بازی های کامپیوتری است که ساخته های او از نظر موضوعات فلسفی بسیار غنی هستند. میر همیشه از خلق قهرمان های جدید لذت می برد و اصلاً این موضوع را نمی توان از روی بازی هایی که تا کنون راهی بازار کرده، فهمید. او که به تازگی کار ساخت بازی XCOM: Enemy Unknown را با تیمش انجام می دهد، اجازه داده که قسمت های جدیدی از این عنوان به نمایش دربیایند. این اسطوره بازی های استراتژی، از آن اشخاصی است که دوست دارید با او انواع و اقسام Boardgamingها را بازی کنید.

حال همین موضوع یکی از المان های ویژه بازی Enemy Unknown را تشکیل داده و به یکی از لایه های استراتژیک آن تبدیل شده و باعث شده که این بازی از جهاتی به یک عنوان Boardgame نیز شباهت داشته باشد. XCOM بازی ای نیست که خود میر خالق آن باشد و به همین دلیل این بازی را با عنوان Sid Meier’s XCOM نمی شناسیم. اما او با سیستم این سری آشناست و المان های کلیدی این بازی های استراتژیک را به خوبی می داند. خود میر در نمایش این قسمت های جدید از بازی حضور داشت، اما او می دانست که تنها ایده هایش برای این نمایش کافی نخواهد بود و به همین دلیل طراح ارشد بازی آقای جیک سولومون (Jake Solomon) و چند نفر از اعضای تیم او هم در این نمایش حضور داشتند.

حسین سلیمانی بازدید : 308 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

استودیوی Relic اینبار در Company of Heroes 2 قصد دارد به قسمت دیگری از جنگ جهانی دوم برود و چالش های جدیدی را پیش روی بازیکنان قرار بدهد. آن ها 6 سال پس از عرضه نسخه اول که در غرب اروپا رخ می داد و حال و هوای فیلم Saving Private Ryan را داشت، تصمیم گرفته اند بازی ای را با یک جهت گیری تازه خلق کنند. این بازی به شرق اروپا می رود و نبردها آن را به نمایش درمی آورد و قدرت نیروهای شوروی را به دست بازیکنان می دهد. جایی که خونین ترین و بزرگ ترین نبردهای جنگ جهانی دوم در آن رخ داده و در دنیای بازی های کامپیوتری نیز تقریباً دست نخورده باقی مانده است.

اما برای خیلی از بازیکنان جای سوال است که دنباله یکی از بهترین بازی های استراتژی که تا کنون ساخته شده، قرار است به چه شکل باشد؟ اولین نکته، این است که این بازی حال و هوای تازه ای دارد. نسخه اول در شرایطی در سال 2006 راهی بازار شد که خیلی ها فکر می کردند سبک جنگ جهانی دوم مرده و دیگر طرفدار ندارد. اما CoH به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و نشان داد که سبک جنگ جهانی دوم در قالب یک بازی استراتژی پتانسیل بالایی دارد. حال در دنباله این سری، سازندگان به اروپای شرقی رفته اند تا فضای تازه ای را نمایش دهند. گر چه در سری Men of War تا مسکو پیش رفته ایم، اما استودیوی بازیسازی Relic هنوز ظرفیت بالایی در این قسمت می بیند و فکر می کند که می تواند یک اقتباس خوب را در قالب بازی نشان دهد.

حسین سلیمانی بازدید : 188 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

چندی از عناوین MMO و تحت وب همچون World of Warcraft و Biablo III به علت مخالفت دولت کشور ایران و دیگر دلایل در این کشور ممنوع اعلام شدند و غیر قابل دسترسی می باشند.

.

.

بازی کننده های شبکه Battle.net این گزارش را ارائه داده اند؛عناوینی چون World of Warcraft,Diablo III,Guild Wars و… در ایران قفل شده اند.

بر اساس این گزارش این عناوین دارای تصاویر و قوانین و خون ریزی های فراوانی هستند که دولت جمهوری اسلامی ایران آن ها را غیر قانونی دانسته است و دست به ممنوع کردن آن زده است.

بیشتر این عناوین متعلق به شرکت بلیزارد هستند؛مانند Guild Wars, RuneScape, Second Life, Dofus, Evony و Entropia Universe که همه آن ها قفل شده اند.

حسین سلیمانی بازدید : 227 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

شرکت Turn 10 امروز طی اعلامیه ای مبنی بر استخدام نیرو به طور رسمی ساخت بازی Forza 5 را تایید کرد.بازی Forza 4 سال پیش عرضه شد و با نقدهای بسیار خوب و مثبتی روبرو شد.Forza Horizon نیز قرار است امسال عرضه شود.اما امکان دارد که بازی Forza 5 سال بعد عرضه شود و البته این بسته به سرعت پیشروری روند ساخت بازی دارد.هنوز هیچ حرفی مبنی بر اینکه Forza 5 برای XBOX 360 و همین نسل و یا برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت عرضه خواهد شد از سوی شرکت Turn 10 زده نشده است. این شرکت در اعلامیه موقعیت های شغلی خود اعلام کرد:

حسین سلیمانی بازدید : 207 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

انجمن ناشرین بازی‌های رایانه‌ای با هدف حمایت از تولید بازی‌های رایانه‌ای تأسیس شد.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، انجمن ناشرین بازی‌های رایانه‌ای با حضور مؤسسه ها و شرکت‌های مجاز در زمینه تکثیر و توزیع بازی‌های رایانه‌ای تشکیل شد.
تسهیل در امور مربوط به دریافت مجوزها، کنترل بازار و مراودات فی‌مابین موسسه ها ، شرکت‌ها و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از اهداف تشکیل این انجمن به شمار می رود.
اعضای مؤسس این انجمن را مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌ها و موسسه های مجاز تکثیر و توزیع بازی‌های رایانه‌ای انتخاب کرده اند.

مرجع؛ وبسایت رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

حسین سلیمانی بازدید : 349 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

ستودیوی بازیسازی پردیس گیم اولین تصاویر هنری جدید از بازی “شبگرد” را منتشر کرد که در آن ها یکی از مراحل بازی که در مترو اتفاق می افتد، نمایش داده می شود. این استودیو اعلام کرد که این مرحله بصورت یک دمو از گیم پلی یا دموی قابل بازی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال به نمایش گذاشته خواهد شد که به ادعای سازندگان آن، گیم پلی بازی بسیار فراتر از حدی است که در تریلرهای گذشته از آن دیده شده بود. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی بازی مراجعه فرمائید.

حسین سلیمانی بازدید : 272 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

طبق گزارش های یک منبع غیر رسمی که گفته میشود رابطه ی نزدیکی با Valve؛ سازنده و صاحب امتیاز بازی دارد، سومین قسمت از سری بازی های فوق محبوب Half Life یک بازی تیراندازی و در سبک جهان باز خواهد بود.

حسین سلیمانی بازدید : 207 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

به نام خداوند کوروش

اگر هر یک از ما کارهایی را که قابلیت انجام آن را داریم انجام میدادیم, جدا شگفت زده میشدیم.(ادیسون)

تجربه زندگی کردن با یک بازی خوب را نباید از دست داد…

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 11,271
  • بازدید کلی : 172,468