loading...
IPLAY
حسین سلیمانی بازدید : 327 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

استودیوی Polyphony Digital امروز اعلام کرد که آن‌ها در نظر دارند نسخه‌ی ویژه‌ای از Gran Turismo را در مراسم "تجریه‌ی نمایشی 4K" که قرار است در ژاپن برگزار شود به معرض نمایش بگذارند.

تک دمو Gran Turismo با وضوح 4K

 


این نسخه از بازی بر روی رزولوشن 4K که چهار برابر رزولوشن اچ‌دی‌ تی‌وی‌های امروزی - که (Full HD (1920×1080 می‌باشند - اجرا خواهد شد. Polyphony همچنین اضافه کرد که این نسخه به وسیله‌ی چهار عدد کنسول PS3 پردازش می‌شود.

سونی و بقیه‌ی شرکت‌های تولیدکننده‌‌ی لوازم الکترونیکی امیدوارند که امکان وضوح 4K در آینده به استاندارد جدیدی برای فرمت ویدیویی تبدیل شود و خریداران را به آن سوق دهد. همچنین انتظار می‌رود که کنسول نسل بعدی سونی، یعنی PS4 نیز پشتیبانی همه جانبه‌ای از رزولوشن 4K داشته باشد.

 


 


این اولین بار نیست که Polyphony دست به انجام همچنین کاری می‌زند. آن‌ها در سال 2008 در مراسم ویژه‌ی ده سالگی فرنچایز GT، نسخه‌ای از بازی که با وضوح 4x HD اجرا می‌شد نمایش دادند. همچنین نسخه‌ی دیگری از بازی بر روی فریم ریت 240 اجرا می‌شد.

مراسم "تجریه‌ی نمایشی 4K" که برای عموم آزاد می‎‌باشد، قرار است در طول این ماه در ژاپن (توکیو) برگزار شود.

حسین سلیمانی بازدید : 261 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

وقتی پول داشته باشی همه چیز داری,قدرت داری,وقتی قدرت داشته باشی به تنهایی میتوانی از خود,خانواده,دوستانت و حتی مردم محله و کشورت محافظت کنی,افراد قدرتمند قانون وضع میکنند,بعد خود همان قوانین را میشکنند,برای قدرت مند بودن بایستی دوستان قدرتمند داشت,شجاع بود,باید …کشتن انسانها راحت نیست ولی مرگ آنها ساده است,خون ریختن آسان نیست ولی دیدن خون راحت است,دروغ جرم بزرگی است ولی دروغگو موفق است,جنایت زشت ترین تعبیر انسانیت است ولی جنایت کار دوست شماست,حاضرید هرکجا,هروقت,به هردلیلی کشته شوید ولی دوست شما قاتل شما نباشد,قاعده این است,یک روزی با دستان نزدیک ترین دوستت قربانی خواهی شد,از اینکه شب به خانه بیایید و به همسر خود بگویید سلام عزیزم من امروز ده نفر را باید میکشتم خجالت میکشید ولی قاعده این است,بکش تا زنده بمانی,سوالی نپرس فقط قوانین را رعایت کن,بدان همه چیز آن طور نیست که به نظر میرسد,یک روزی از اینکه حتی برای نوشیدن لیوان آبی دلهره داشته باشی که سمی نباشد,راه بروی و نگاهت همیشه به پشت سرت نباشد,تماسی به تو صورت بگیرد و مرگ فرد نزدیکی به تو را نگویند,با فرزندت صحبت کنی بدون آنکه تصویر قربانیان خود را در پس ذهن خود نبینی به سرنوشت خود لعنت خواهی فرستاد ولی این آن چیزیست که خود انتخاب کرده ای,همه چیز عادتهاست,مافیا عادت به فرار از قوانین انسانی دارد ولی قانونی دارد که به تمام قوانین میارزد,به خانواده خیانت نکن و همیشه وفادار بمان…

حسین سلیمانی بازدید : 226 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

 

رزیدنت اویل ۶ در سراسر جهان منتشر شده و بازتاب‌های متفاوتی را در پی داشته است. برخی آن را دوست داشته و برخی دیگر آن را یک بازی بی ارزش خوانده‌اند. همین مسئله، باعث شده تا کارگردان بازی، Hiroyuki Kobayashi توضیح دهد که چرا تیم ساخت بازی، اکشن‌تر شدن آن را به بازگرداندن بازی به سمت ریشه‌های سبک وحشت بقا ترجیح داد.

 

حسین سلیمانی بازدید : 219 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

سری بازی های Devil May Cry از جمله معدود آثار صنعت بازی هستند که می توان از آن ها به عنوان یک پدیده و اسطوره نام برد. اگر بخواهیم درباره گذشته این سری صحبت کنیم، باید گفت که ابتدا اصلاً قرار نبود از DMC یک بازی مستقل و جدا ساخته شود، بلکه هدف از آن پروژه، ساخت یک دنباله برای Resident Evil بوده است. اما زمانی که بازی ساخته می شد، ناگهان هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) کارگردان و خالق بازی متوجه شد که محصول او بجای آنکه شبیه به یک ادامه بر مجوعه Resident Evil باشد، با فاصله گرفتن از روح و اصالت آن، توان تبدیل شدن به یک بازی جدید و مستقل را دارد.

این شد که او با فرصت پیش آمده، بجای لغو پروژه، آن را ادامه داد و در نهایت یک اثر جدید و کاملاً متفاوت را خلق کرد. خبر تولید نسخه جدید Devil May Cry به حدود 2 سال پیش برمی گردد. زمانی که اولین بار Game Informer شایعاتی را در باب تولید بازی منتشر کرد و بعداً در TGS سال 2010 بود که Capcom در پی این شایعات، بالاخره ساخت بازی را تأیید کرد. اما چیزی که از همان زمان، بحث های داغی را به وجود آورد، تغییر شرکت بازیسازی از Capcom به Ninja Theory بود. این تصمیم Capcom که سرنوشت یکی از مهم ترین بازی هایش را بجای خالقان اصلی آن در PlatinumGames به دست یک استودیوی غربی می سپرد، یکی از عجیب ترین اقدامات صورت گرفته در صنعت بازی محسوب می شد.

حسین سلیمانی بازدید : 265 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

یکی از بهترین بازی های ورزشی این نسل که هر سال بازیکنان زیادی را به سمت خودش جذب می کند، نسخه های جدید سری بازی های FIFA هستند. استودیوی کانادایی EA Sports هر سال با عرضه نسخه های جدیدتر این عنوان، هیجان این ورزش بسیار محبوب را به خانه ها می آورد. جدا از اینکه این عنوان در سرتاسر دنیا طرفدار دارد، تیم سازنده نیز هر سال سعی کرده تغییراتی را در بازی ایجاد کند تا نسخه های جدید در مقایسه با گذشته حرفی برای گفتن داشته باشند.

حسین سلیمانی بازدید : 198 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

بی شک همه ی شما  از دیدن نمرات آخرین عنوان کپکام حیرت زده شده اید. RE6 یک عنوان  به دور از ریشه و بسیار بی کیفیت است.طوری که تمامی  هوداران این سری چه در سایت رسمی این بازی و چه در صفحات اجتماعی اعتراض  شدید خود را  اعلام کرده اند.

قابل ذکر است که در سال میلادی ۲۰۱۲ که در حال گذر از آن هستیم  موج جدیدی از نا امید کردن هواداران توسط  شرکت های بزرگ با تغییر  در ساختار عنوان های در گذشته محبوب  برای پول بیشتر  شکل گرفته است و تمامی این عنوانین را ازدم تیغ شکست می گذراند. باید گفت Resident Evil 6   مانند تمامی عنواین  جدید کپکام بد عمل کرده است.

بحث  تنها به  Resident Evil جدید ختم نمی شود،بوی پول این روز ها در حال نابود کردن ایده های جدید است.البته  سری  عنوانین قدیمی  نیز از این  عطش سازندگان در امان نمانده اند.

حسین سلیمانی بازدید : 235 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

بازی ایرانی “آدم نما” که تاکنون در سکوت خبری بوده است، به زودی مراحل پایانی ساخت خود را به پایان خواهد رساند. اخیرا سازندگان بازی، اطلاعاتی از بازی را برای ما ارسال کرده‌اند که در ادامه خواهید خواند.

بازی به سبک اکشن – ادونچر بوده و دارای دوربین های اول و سوم شخص است.

بازی در ۵ مرحله با یک داستان منسجم و دقیق دنبال می شود.

در این بازی ۶ شخصیت (کاراکتر) اصلی طراحی شده که در طول داستان نقش آفرینی خواهند نمود.

بازیکن در این بازی با انواع ربات هایی که دارای هوش و توانمندی های متنوع هستند روبرو شده و در مراحل مختلف با آنها مبارزه می کند.

این بازی با موتور بازی ساز Pars 3D تولید شده است که این موتور بازی سازی نیز از محصولات همین شرکت ( سپید طراحان پارسیان ) می باشد و یک موتور ایرانی به حساب می آید.

شروع تولید این بازی رایانه ای از دی ماه ۸۸ آغاز گردید که با توجه به حساسیت تیم سازنده در خصوص کیفیت محصول، پروسه تولید طولانی و سختی را در بر داشت.

به زودی سری اول تصاویر بازی منتشر خواهد شد.

حسین سلیمانی بازدید : 217 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

اقای Alex Hutchinson از Ubisoft در مصاحبه ای با NowGamer تایید کرد که عنوان محبوب ان ها که انتظارات از ان به شدت بالا است یعنی Assassin’s Creed III دو دیسک دارد و نسخه PS3 ان طبق معمول و به لطف بلوری دارای یک دیسک است . اقای Jonathan Cooper اعلام کرد که نگران نباشید وجود دو دیسک در بازی به ان معنا نیست که به شکل مداوم دیسک را عوض کنید . در پاسخ به این سوال که ایا زمان رسیدن به نیمه بازی باید دیسک را عوض کنیم ؟ جواب داده شد : (( نه به هیچ وجه به این شکل نیست در حال حاضر نمی توانیم به این سوال پاسخ دهیم اما نگران نباشید مشکلی پیش نمی اید ))

حسین سلیمانی بازدید : 179 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

Hawken بازی بسیار جالبی است و مهم نیست که سازندگان آن معروف نیستند. بازی ای که توسط یک تیم 9 نفره کوچک ساخته شده و توانسته خودش را به یک عنوان با ارزش تبدیل کند. زمانی که Hawken را تجربه می کنید، احساس می کنید که دقیقاً در حال انجام یک بازی AAA هستید که اصلاً به نظر نمی رسد که توسط یک گروه مستقل ساخته شده است. این بازی از آن عنوان هایی است که شما را یاد بازی های کلاسیکی می اندازد که در آن ها روبات ها با هم مبارزه می کنند و بازیکنان در مدهای مختلف می توانند یک بازی چندنفره بسیار هیجان انگیز را تجربه کنند. در این بازی سوار هیولاهای مکانیکی ای می شوید که سلاح های مختلفی روی آن ها قرار گرفته است.

Machine Gunهای مختلف، Booster Jetها، راکت ها و سایر تجهیزات مختلف را در زمان کنترل روبات ها در اختیار دارید. هر کدام از نقشه های بازی را با انتخاب تجهیزات دلخواه برای روبات خودتان آغاز خواهید کرد. می توانید سلاح هایی را انتخاب کنید که در زمان حساس نقش پشتیبان را ایفا کنند. می توانید روبات خود را به صورتی مجهز کنید که مقاومت زیادی داشته باشد و حتی می توانید آن را به شکلی طراحی کنید که سریع حرکت کند. همچنین این امکان را در بازی دارید که یک سلاح مخصوص هم برای خود انتخاب کنید که می تواند منطقه بزرگی را منفجر کند و آسیب زیادی به سایر روبات ها بزند.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 456
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 11,306
  • بازدید کلی : 172,503