loading...
IPLAY
حسین سلیمانی بازدید : 182 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

رییس سونی اروپا Feral Gara توضیح داد که مصرف‌کنندگان رویکرد کمپانی را به سمت رشد و توسعه‌ی PS3 سوق داده و نیز به این شرکت دیکته کردند که ۳D در حال حاضر گزینه‌ی مناسبی نیست.

در گفتگویی با یورگیمر، گارا در مورد ۳D گفت:

“مصرف‌کنندگان به ما آموختند که الان موقع ۳D نیست. باید گفت که خریداران انتخاب کردند که سه بعدی در حال حاضر از همیت کمی برخوردار است.”

وی ادامه داد:

“این قابلیتی است که ما در اختیار داریم، و خیلی خوب است که می‌توانیم چنین قابلتی را به کار بگیریم، اما این به این معنا نیست که بسیاری از مصرف‌کنندگان محصولات ما به آن علاقه دارند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم به جای تمرکز بر روی این قابلیت، تمرکز خود را به سمت ساخت IPهای خوب ببریم.”

وی همچنین در  ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت که خوش‌حال است در سال آینده رویکرد مردم عوض شود و پیشرفت‌های فناوری باعث محبوب‌تر شدن این فناوری بشود.

آیا شما بازی‌های ۳D را ترجیح می‌دهید؟

حسین سلیمانی بازدید : 250 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

رییس استودیو‌های جهانی سونی، «شوهی یوشیدا» نارضایتی خود از عدم پشتیبانی بازی‌سازان ۳rd-party از ویتا را اعلام کرد. وی گفت که آماده است تا به سازندگان نشان دهد ویتا برای بازی‌ساختن انتخاب درست است.

در گفتگویی با گاماسوترا، یوشیدا اظهار کرد که PS Vita قابلیت‌های زیادی دارد و اگر درست معرفی شود، یک پلتفرم جذاب خواهد بود.

“اگر ما بتوانیم قابلیت‌ها و برتری‌های سخت افزار ویتا را در مقایسه با پلتفرم‌های دیگر توضیح دهیم، شرایط برای جذب حمایت بازی‌سازان ۳rd party آسان‌تر می‌شود.”

وی افزود:

“منابع در اختیار سازندگان ۳rd party محدود است و آن‌ها باید وارد محدوده‌های بیشتری شوند، این چالش پیش‌روی ما است که می‌توانیم با گذشتن از آن،‌ حمایتی که می‌خواهیم را جلب کنیم.”

یوشیدا اعتقاد دارد PS Vita بهترین سخت افزار برای ایجاد گیم‌پلی جدید برای بازی‌های پورتابل است.

حسین سلیمانی بازدید : 193 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

SCEA اعلام کرد که فروشگاه کمیک PSP در تاریخ ۳۰ اکتبر بسته خواهد شد و بعد از این تاریخ هیچ محصولی به فروش نمی‌رسد.

همچنین بعد از این تاریخ دیگر هیچ‌گونه محتوایی به این فروشگاه اضافه نخواهد شد، اما کمیک‌های خریداری شده (منظور حق عرضه‌ی آن‌ها از ناشر اصلی) توسط این فروشگاه، تا اواسط ژانویه بر روی این فروشگاه قرار خواهند داشت و اگر تا قبل از ۳۰ اکتبر کمیک‌های جدید بخرید، می‌توانید تا اواسط ژانویه آینده آن‌ها را دانلود کنید.

در ماه اکتبر، فروشگاه مانگا و کتاب PS Vita راه‌اندازی می‌شود که فقط برای ژاپن است و هنوز گفته نشده که آیا در مناطق دیگر هم فعال خواهد بود و یا خیر و یا کاربران دارای PSP هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

Comic Store مذکور در دسامبر ۲۰۰۹ با بیش از ۵۰۰ عنوان راه‌اندازی شد.

حسین سلیمانی بازدید : 210 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

بر اساس گفته‌های Chet Faliszek از والو، احتمال عرضه‌ی شماره‌ی سوم از Left 4 Dead وجود دارد، یکی از شماره ۳ های استودیوی والو که مطمئنا علاقه‌مندان زیادی دارد. البته، نباید زود و یا به کل منتظر چیزی باشید، چون به صحبت‌های آقای Faliszek اعتمادی نیست.

در گفتگویی با یوروگیمر، Faliszek توسط خبرنگار به سمت Left for Dead 3 کشیده شد و این‌گونه جواب داد:

“شماره ۳؟ شما خوب می‌دانید، احتمالش هست، شاید وقتی دیگر. من می‌توانم این را در مورد همه‌ی بازی‌هایمان بگویم. بنابراین روی این حرف زیاد حساب نکنید. شخصا کار بر روی این سری را دوست دارم و یکی از سری‌های محبوب من است، زامبی‌ها و کارکترهای بازی را دوست دارم. پس چرا که نه.”

والو است دیگر، به دل نگیرید.

Valve در حال حاضر، Steam Workshop را برای Left 4 Dead بر روی PC به اشتراک می‌گذارد که به بازی‌کنندگان این امکان را می‌دهد که برای شخصیت‌های بازی لباس جدید طراحی کنند، ماد های کاملا جدید برای بازی طراحی کنند و …

حسین سلیمانی بازدید : 214 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

رییس سونی اروپا اعلام کرد که اگر منتظر کاهش قیمت ویتا هستید، این کار تا ۲۰۱۳ ممکن نیست.

در مصاحبه‌ای با یوروگیمر، Gara در این مورد گفت:

“ما همیشه یکی از اهدافمان کاهش قیمت محصولات است، بنابراین مسئله‌ی مورد سوال شما نباید انجام دادن یا ندادن باشد، بلکه باید بپرسید کی؟ باید خاطر نشان کنم که تا کریسمس امسال هیچ کاهش قیمتی نداریم.”

وی ادامه داد:

“چیزی که ما به دنبال آن هستیم، مذاکره با خرده فروشان برای اضافه کردن ارش محصول و ثابت نگه داشتن قیمت است. به عنوان مثال شما می‌توانید یک باندل ویتا wi-fi و بازی LBP را با ارزش ۲۰۰ پوند تهیه کنید که قیمت قطعا خوبی است.”

با این سیاست سونی قصد دارد تا علاقه‌مندان را راضی نگه دارد و طبق گفته‌ی Gara این روند ادامه خواهد داشت و باندل‌هایی نظیر، فیفا ۱۳، آنچارتد و … با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ پوند عرضه می‌شوند.

اما وقتی از او پرسیده شد که آیا در سال ۲۰۱۳ قیمت ویتا کم می‌شود، وی پاسخ داد:

 

“بله”

حسین سلیمانی بازدید : 228 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

این هفته شاهد FIFA 13 در رتبه اول جدول هفتگی انگلستان و  Borderlands 2 در رتبه دوم هستیم. هفته پیش شاهد عرضه بازی بزرگ Borderlands 2 بودیم که به رتبه اول رفت اما این هفته نتوانست در مقابل FIFA13 مقاومت کند و به رتبه دوم نزول کرد.

حسین سلیمانی بازدید : 182 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

i خرده فروش معروف؛ نسخه‌ی PC بازی Metal Gear Solid: Ground Zeroes را برای پیش خرید لیست کرده است، با این که قبلا از این نسخه رونمایی نشده، اما می‌دانیم که بازی بر روی PC اجرا شده است.

سایت Strategyinformer این خبر را گزارش می‌دهد و طبق این گزارش، این خرده فروش بازی را با قیمت ۳۴٫۹۵ پوند انگلیس برای پیش خرید قرار داده است.

حسین سلیمانی بازدید : 237 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

 

اقای Sid Shuman ،مدیر ارشد بخش چندرسانه ای سایت Playstation Blog لیست کامل کاراکترهای بازی بارزه ای PlayStation All-stars: Battle Royale را اعلام کرد.سایت Thatvideogameblog در این مورد می گوید که برخی از کاراکترها توسط DLC در بازی باز خواهند شد اما در ابتدا لیست کامل کاراکترهای بازی به این شرح است:

حسین سلیمانی بازدید : 341 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

امروز دهم مهر ماه، مراسم رونمایی از بازی شتاب در شهر برگزار خواهد شد. شتاب در شهر یک بازی مسابقه ای دنیای باز مشابه Burnout Paradise است. در بازی می توانید هر گونه که می خواهید ماموریت ها را انتخاب کرده و بازی را ادامه دهید.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 11,258
  • بازدید کلی : 172,455