loading...
IPLAY
حسین سلیمانی بازدید : 232 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

brothers

بازی Brothers – A Tale Of Two Sons با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 توسط دو استودیوی ۵۰۵Games و  Starbreeze ساخته شده است.این بازی داستان یک پدر و دو پسر خود می باشد که پسران برای یافتن چشمه زندگانی وارد ماجرایی عجیب می شوند. این بازی در بهار ۲۰۱۳ برای XBOX Live و PSN عرضه خواهد شد.

                                             

حسین سلیمانی بازدید : 185 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

giana sis

تیزری از بازی Giana Sisters Tweisted Dreams بر روی نت قرار گرفته است که می توانید آنرا مشاهده کنید. این بازی یک بازی پلت فرمر سه بعدی با دوربین دو بعدی می باشد. جالبی این بازی در این است که شما در حین بازی می توانید بین دو کاراکتر بازی سوییچینگ انجام دهید و مراحل را رد کنید. تاریخ عرضه دقیق این بازی معلوم نیست ولی به گفته سازندگان تا انتهای سال ۲۰۱۲ عرضه خواهد شد.

حسین سلیمانی بازدید : 218 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

سازندگان موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در مصاحبه ای با Vg247 گفتند ان ها فکر نمی کنند که موتور های گرافیکی دیگر مثل CryEngine 3 و Luminous بتوانند این موتور گرافیکی را شکست دهند . در واقع ان ها فکر می کنند سازندگان موتور های گرافیکی دیگر برای منحصر به فرد شدن راه سختی را در پیش گرفته اند .

اقای Chris Wynn تهیه کننده ارشد Epic Games در قسمتی از مصاحبه خود با vg247 در مورد رقبا موتور گرافیکی Unreal Engine 4 گفت فکر نمی کند که ان ها بتوانند از Unreal Engine 4 پیشی بگیرند او در این مصاحبه توضیح می دهد :

((من فکر نمی کنم موتور های گرافیکی دیگر بتوانند ما را شکست دهند اما ما واقعا به ان ها نگاه می کنیم تا بفهمیم چه قدرتی دارند و در چه حدی هستند . شاید این حرف کمی از مغرورانه باشد اما رقیب های ما تنها به فکر رقابت با ما هستند و نمی خواهند فرا تر از ان حرکت کنند .))

او در ادامه گفت:

((زمانی که من تجهیزات کرایتک را دیدم تعجب کردم و تجهیزات ان ها را شگفت انگیز خواندم اما ما هم به هیچ وجه دست از کار نمی کشیم و نمی گوییم ان ها از ما بهتر هستند و ما را شکست می دهند زیرا ما راه خود را انتخاب کرده ایم و راهمان را در پیش می گیریم .))

 

نظر شما چیست ؟ ایا Unreal engine 4 می تواند سایر موتور های گرافیکی از جمله رقیب اصلی خود یعنی CryEngine 3 را شکست دهد ؟

حسین سلیمانی بازدید : 227 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)


سال ۱۹۸۷ یکی از خاطره انگیز ترین سال ها در دنیا سرگرمی های دیجیتال است .تقریبا در همین سال بود که یک خانواده زرد زنگ پا به دنیای دیجیتال و تلویزیون گذاشته اند و در این سال بود که خانواده سیمپسون ها متولد شدند . اما برای گیمر ها سال ۱۹۸۷ یکی از پر بار ترین سال ها بود و چند بازی جدید و واقعا خارق العاده ساخته و منتشر شدند . بازی هایی که هنوز هم در دنیا گیم بعد از چیزی حدود ۲۵ سال حرفی برای گفتن دارند .

در واقع این بازی ها در صنعت نوپای گیم همانند شیر های پیری هستند که هنوز هم برای بازی های جوان و پر قدرت امروزی زنگ خطر به حساب می آیند و بعد از ۲۵ سال هنوز هم بازی کردن انها لذت بخش و بعضا چالش برانگیز است . با هم نگاهی به بازی هایی که امسال ۲۵ ساله می شوند می اندازیم.

بازی هایی مانند سوپر ماریو و پکمن از سن ۲۵ سالگی گذشته اند و دیگر جایگاه تثبیت شده ای برای خود دست وپا کرده اند . در واقع این بازی های چندین نسل است که همراه و کنار ما بوده اند و قطعا در اینده نیز شاهد حضور انها خواهیم بود .

حسین سلیمانی بازدید : 186 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

از دوران طلایی بازی های ماجراجویی سال های زیادی می گذرد و دیگر کمتر کسی به این سبک از بازی ها توجه می کند و آثار اندکی در این سبک ساخته می شوند. هنوز خیلی از بازیکنان علاقه مند، دوست دارند تا عنوان های جدیدتری را در این سبک تجربه کنند. به تازگی نیز نسخه جدید سری بازی های Sherlock Holmes راهی بازار شده تا دوستداران این سبک بتوانند ساعت های پر از معمایی را با این بازی دوست داشتنی تجربه کنند.

حسین سلیمانی بازدید : 230 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

این بار از سایت دانلودها ، بازی جذاب Baja Buggy را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای  ۲۴۰×۳۲۰ و ۶۴۰×۴۸۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

Baja Buggy Fugumobile بازي موبايل جديد و زيباي Fugumobile Baja Buggy   جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 244 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این بار از سایت دانلودها ، بازی فوتبال FIFA 2013 را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

fifa13 java بازي جديد فوتبال FIFA 2013 جاوا

حسین سلیمانی بازدید : 179 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

این بار از سایت  دانلودها ، بازی جدید و جذاب Left 2 Die 3D را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Left 2 Die 3D بازي جديد و زيباي Left 2 Die 3D براي گوشي موبايل

حسین سلیمانی بازدید : 405 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

این پک شامل ۲۵ بازی متنوع و زیبا می باشد که به صورت جاوا و در سایزهای مختلفی آماده شده اند . این بازی ها محصول ۲۰۱۱ شرکت Gameloft می باشند که در قالب یک مجموعه آماده دانلود می باشند . در ادامه می توانید لیست اسکرین سایزهای موجود و همچنین نام تمامی بازی ها را مشاهده نمایید که با توجه به فرمت JAR این فایل ها ، در اکثر گوشی های موبایل قابل اجرا می باشند .

 

Collection of games for mobile مجموعه 25 بازي متنوع براي موبايل Collection Of Games For Mobile

حسین سلیمانی بازدید : 234 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب ۳D Pedrosa GP را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰ * ۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Cover SCR بازی بسیار زیبا و جذاب 3D Pedrosa GP – جاوا

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 439
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 11,289
  • بازدید کلی : 172,486